۰

اپلیکیشن Xbox برای ویندوز ۱۱ به روز رسانی جالبی دریافت کرده است

اپلیکیشن Xbox

اپلیکیشن Xbox

برنامه PC Game Pass برای ویندوز ۱۰ و ۱۱ کار می کند، اما عالی نیست. برای چت و سیستم های اجتماعی، سرعت آن نسبت به سرویس های رقیب مانند Discord و Battle.net بسیار کندتر است، در حالی که به طور همزمان ویژگی های کمتری را ارائه می دهد. همچنین به شما امکان دسترسی به کلیپ ها یا اسکرین شات های بازی کنسول خود را نمی دهد، در حالی که برنامه قبلی Xbox Companion مبتنی بر ویندوز ۸ هنوز هم این امکان را دارد. چیزی که اپلیکیشن Xbox در زمینه‌های قابل استفاده‌اش می‌سازد، کتابخانه PC Game Pass است که از نظر محتوا گسترده است و ارزش بالایی دارد.

برای کسانی که از برنامه Xbox Insider در ویندوز ۱۰ یا ۱۱ استفاده می کنند، این برنامه امروز یک به روز رسانی نسبتاً اساسی دریافت کرد که نه تنها ناوبری را به طور قابل توجهی به روز کرد، بلکه ویژگی های جدیدی را نیز به آن اضافه کرد که عملکرد بازی را اندازه گیری می کند.

اپلیکیشن Xbox
اپلیکیشن Xbox

ناوبری برنامه اکنون در سمت چپ همراه با بازی های نصب شده در نوار کناری قرار دارد. من شخصا فکر می کنم که این بسیار زیباتر به نظر می رسد و بسیار منطقی تر از نسخه قبلی خود است، اما در نهایت این ویژگی ها و ابزارهایی هستند که اپلیکیشن Xbox در حال حاضر فاقد آن است.

برنامه Xbox اغلب با نرم افزار Steam بالغ Valve مقایسه می شود، که با توجه به سن Steam و چرخه توسعه طولانی مدت، می توانید استدلال کنید که کمی ناعادلانه است. با این حال، آنها هنوز هم تا حدی رقابت می کنند. برنامه ایکس باکس در مورد اصلاح بازی ها و دسترسی به محتوای تولید شده توسط کاربر بسیار محدودتر از Steam است و همانطور که گفته شد، معمولاً در بخش های کلیدی مهم بسیار کندتر است.

در هر صورت، دیدن مایکروسافت به توسعه برنامه ایکس باکس در ویندوز خود بسیار دلگرم کننده است و دیدن اینکه برنامه ایکس باکس در طول سال آینده به کجا خواهد رسید، جالب است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *