۰

شیائومی ردمی ۱۰C با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ به طور رسمی معرفی شد

شیائومی ردمی ۱۰C

شیائومی ردمی ۱۰C که دیروز معرفی شد اکنون در نیجریه رسمی شده است. شعبه نیجریه شیائومی چند تصویر از Redmi 10C را در توییتر منتشر کرده است که این گوشی هوشمند را در سه رنگ نشان می دهد و در عین حال مشخصات و قیمت آن را نیز فاش می کند.

Redmi 10C به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز شده است و دارای صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی با بریدگی برای دوربین سلفی است. قاب پشتی بافت دار این گوشی هوشمند دارای جزیره ای مربعی شکل است که دارای اسکنر اثر انگشت، فلاش و دو دوربین است. لنز اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است.

شیائومی ردمی 10C

Redmi 10C در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه می‌شود و دارای دو گزینه حافظه ۴GB/64GB و ۴GB/128GB است که به ترتیب  (۱۹۰$/۱۷۰€) و (۲۱۰$/۱۹۰€) قیمت دارند.

شیائومی هنوز بقیه مشخصات Redmi 10C را فاش نکرده است، اما می گوید این گوشی هوشمند در حال حاضر در نیجریه از طریق چند خرده فروش از جمله Slot.ng در دسترس است.

شیائومی ردمی 10C

با این حال، Redmi 10C را در وب سایت خود با تصویر گوشی متفاوتی فهرست کرده است و چیپست و اندازه صفحه نمایش نیز نادرست است، بنابراین برای اطمینان از این موضوع باید منتظر باشیم تا لیست Redmi 10C در وب سایت رسمی شیائومی منتشر شود.

گفته می‌شود، شیائومی ردمی ۱۰ را در ۱۷ مارس در هند عرضه می‌کند که انتظار می‌رود یک ردمی ۱۰C تغییر یافته باشد و نه آن چیزی که در آگوست گذشته یا در فوریه سال جاری رونمایی شد. اگر شیائومی در روزهای منتهی به رویداد ۱۷ مارس، چند تیزر برای گوشی منتشر کند، امیدواریم شفافیت بیشتری در مورد آن داشته باشیم.

منبع : gsmarena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *