۰

زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱

زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱

زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱

هر ساله صدا و سیما برای ایام عید برنامه های ویژه ای را ترتیب می دهد و با تولید و پخش سریال های مختلف در شبکه های اصلی، تلاش می کند تا مردم را در سراسر تعطیلات نوروز سرگرم کند و لبخند را روی لب آنها بیاورد. اکنون سریال هایی که برای نوروز امسال در جدول پخش قرار گرفته اند مشخص شده اند و ما در در این مقاله قصد داریم تا زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱ را در کنار معرفی مختصر هر کدام از عناوین برای شما قرار بدهیم تا در صورت علاقه بتوانید آنها را در طول عید دنبال کنید.

شبکه یک : سریال زیرخاکی ۳

زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱

کارگردان: جلیل سامان

زمان پخش: ساعت ۲۲:۱۵

بازیگران: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی ، رایان سرلک و رامین راستاد

سریال زیرخاکی برای اولین بار در رمضان سال ۱۳۹۹ پخش شد و فصل دوم آن نیز در سال بعدش یعنی ۱۴۰۰ روی آنتن رفت و در طی این دو فصل با بازی درخشان پژمان جمشیدی توانست مخاطبان و طرفداران خود را به دست بیاورد و اکنون امسال با پخش فصل سوم آن می توانیم بار دیگر شاهد ماجراجویی ها و داستان های طنز فریبرز باغ بیشه باشیم.

شبکه دو : سریال خداداد

زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱

کارگردان: علی غفاری

زمان پخش: ساعت ۲۱:۳۰

بازیگران: رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری و افشین نخعی

سریال سیزده قسمتی خداداد به‌ تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری ( کارگردانی سریال بچه مهندس ) در ژانر طنز قرار دارد و قرار است تا در طول ایام نوروز لبخند را روی صورت مخاطبان بیاورد. خلاصه داستان به قلم گروه سازنده این سریال به صورت زیر است :

«میگن گره‌ای که با دست باز می‌شود رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!».

شبکه سه : سریال نجلا ۲

زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱

کارگردان: خیرالله تقیانی پور

زمان پخش: ساعت ۲۰:۴۵

بازیگران: حسام منظور، سارا رسول‌زاده نجلا، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا و هدایت هاشمی

فصل دوم سریال نجلا دارای ۴۰ قسمت است و طوری تنظیم شده است که هم در طول ایام عید و هم ماه مبارک رمضان مهمان شبکه سوم سیما باشد و به نوعی سریالی نورزی-رمضانی نام بگیرد. در فصل دوم این سریال ما شاهد حمله عراقی ها و اشغال خرمشهر و حواشی مربوط به آن خواهیم بود.

شبکه پنج : سریال دردسرهای شیرین

زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱

کارگردان: سهیل موفق

زمان پخش: ساعت ۲۰

بازیگران: پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی و پوراندخت مهیمن

سریال طنز-اجتماعی دردسر های شیرین که قرار است در طی ایام نوروز از شبکه پنجم سیما پخش شود درباره مشکلات و دردسر های یک زوج جوان است که می تواند چالش های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *