۰

کراس اور Warframe در بازی پابجی موبایل معرفی شد

بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از همکاری کراس اور شگفت انگیزی با Warframe خبر داده است که بازی محبوب بتل رویال را با این شوتر چند نفره آنلاین همراه می کند.

از ۱۰ مارس تا ۱۹ آوریل، بازیکنان PUBG Mobile می‌توانند با بازی و انجام ماموریت‌ها و رویدادهای ویژه، اسکین های با تم Warframe و موارد دیگر کسب کنند. توسعه دهندگان می گویند که به زودی رویدادهای بیشتری اعلام خواهند شد، بنابراین در هفته های آینده منتظر محتوای Warframe بیشتری باشید.

بازی پابجی موبایل

PUBG Mobile نسخه موبایل بازی محبوب بتل رویال کامپیوتر شخصی است. نسخه موبایل سابقه همکاری های منحصر به فرد با کراس اورها از سری بازی های ویدیویی دیگر مانند League of Legends تا ستاره های واقعی مانند گروه کی-پاپ Blackpink را دارد.

بنابراین، Warframe با توجه به محبوبیت این سری کاملاً مطابقت دارد. بازی شوتر چند نفره رایگان Digital Extreme برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و از آن زمان تاکنون موفقیتی بی سر و صدا داشته است.

در Warframe، بازیکنان یک Tenno را کنترل می کنند، عضوی از یک نژاد جنگجوی باستانی که خود را در میانه یک جنگ بین کهکشانی بین چند جناح می بیند. تنو برای مبارزه در این محیط خشن و بی رحم ، لباس‌های زرهی به نام Warframe به همراه سلاح‌های مختلف می‌پوشد.

بازیکنان PUBG Mobile احتمالاً می‌توانند آیتم های مخصوص Warframe را خریداری کنند، اما جزئیات مربوط به آنچه دقیقاً در رویداد کراس اوور گنجانده می‌شود فاش نشده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *