۰

بازی The DioField Chronicle توسط استودیو Square Enix معرفی شد

بازی The DioField Chronicle

بازی The DioField Chronicle

Square Enix بازی The DioField Chronicle را در جریان State of Play معرفی کرد. این بازی در سال ۲۰۲۲ می آید.

این بازی تاکتیکی RPG یک تصویر سه بعدی کاملاً تحقق یافته را به ژانر استراتژی کلاسیک می آورد.

داستان The DioField Chronicle در یک قاره خارق العاده اتفاق می افتد و جنگ بین امپراتوری Trovelt-Schoevian و Rowetale Alliance را دنبال می کند. با این حال، پادشاهی تنها Alletain بین این دو قدرت متخاصم گیر کرده است.

سپس گروهی از قهرمانان باید از سرزمین خود در برابر امپراتوری دفاع کنند. در کنار تاکتیک های RPG خود، کمی ژئوپلیتیک انتظار داشته باشید.

طبق گفته پلی استیشن، The DioField Chronicle از یک سیستم نبرد تاکتیکی خاص بهره می برد و تیم توسعه شامل طراح شخصیت تایکی (Lord of Vermillion 3)، Kamikokuryo Isamu (FF12, 13) و آهنگسازان صدا رامین جوادی و براندون کمپبل (بازی تاج و تخت) است.

بازی The DioField Chronicle

به نظر می رسد که واحدهایی که در یک میدان نبرد حرکت می کنند به شدت بر عنصر استراتژی تکیه دارد. اما عناصر متحرک سه بعدی به گیم پلی بازی جان می بخشند و عناصر عظیمی مانند اژدهای پرنده غول پیکر را می توان دید که در بالای میدان جنگ اوج می گیرند و آتش بر روی بازیکنان و دشمنان می ریزد.

این فرنچایز جدید به راحتی در کنار تاکتیک‌های آرپی‌جی اسکوئر انیکس قرار می‌گیرد، اما برداشت مدرن قطعا فریبنده است. The DioField Chronicle قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *