۰

معرفی بعضی از بهترین فیلم های شبیه به Squid Game

فیلم های شبیه به Squid Game

فیلم های شبیه به Squid Game

فیلم های شبیه به Squid Game

با توجه به اینکه هنوز تاریخ انتشار فصل ۲ سریال Squid Game منتشر نشده است، جای تعجب نیست که بینندگان مشتاق به دنبال چیزی شبیه به آن باشند تا وقت خود بگذارند.

در بیشتر موارد، این سریال بر روی یک مسابقه با یک جایزه بزرگ متمرکز است که اکثر مردم حاضرند جان خود را برای آن از دست بدهند. گروهی متشکل از ۴۵۶ بازیکن کنار یکدیگر جمع می شوند و در یک سری بازی های کودکانه مرگبار به رقابت می پردازند. جایزه  ۴۵.۶ میلیارد روپیه است. به طور خلاصه، این سریال قابلیت ارتباط خالص و نگاهی بی شرمانه جدی به وضعیت انسان ارائه می دهد.

ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بعضی از بهترین فیلم های شبیه به Squid Game بپردازیم.

Escape Room

فیلم های شبیه به Squid Game

دعوت نامه های مرموز، بازی های مرگبار، یک جایزه بزرگ. Escape Room انتخابی عالی برای علاقه مندان به Squid Game است تا بتوانند خود را با آن سرگرم کنند. این فیلم ترسناک روان‌شناختی به کارگردانی آدام روبیتل وقایع پس از ملاقات شش غریبه متفاوت در اتاق فرار مینوس را به تصویر می‌کشد. با وعده ۱۰۰۰۰ دلاری ، آنها وارد یک سری بازی های عجیب می شوند که در آن محدودیت ها و خیلی چیزهای دیگر خود را آزمایش می کنند. بدون شک، این فیلم به اندازه Squid Game خونین و خشن نیست، اما همچنان بیشتر فاکتور های آن را در خود جای داده است.

The Belko Experiment

فیلم های شبیه به Squid Game

در مورد یک روز عجیب در یک دفتر کار فکر کنید که ناگهان همه چیز اشتباه پیش می رود. این همان فرضی است که Belko Experiment بر اساس آن ساخته شده است. هشتاد کارمند نه تنها در ساختمان اداری خود گیر افتاده اند، بلکه به همان اندازه باید در یک سری بازی های مرگبار شرکت کنند تا زنده بمانند. تا آنجایی که به آنها مربوط می شود، منشاء گیر افتادن آنها صدای مرموزی است که از طریق دستگاه مخابره داخل تلفن همراه است که نیم ساعت به آنها فرصت می دهد تا دو کارمند را بکشند.

این موضوع باعث می شود که همه افراد در مقابل هم قرار بگیرند و دوست ها در مقابل دوست ها بایستند.

The Purge

فیلم های شبیه به Squid Game

در آینده ای که همه جنایات سالی یک بار اتفاق می افتند، یک خانواده مرفه تلاش می کنند تا شب را پس از اینکه خانه به ظاهر امن آنها مورد حمله قرار می گیرد، پشت سر بگذارند. نکته دلهره آور درباره The Purge این است که افراد زیادی در این مورد حق انتخاب ندارند. در حالی که برخی از این رویداد کثیف استقبال می‌کنند، برخی دیگر مجبور می‌شوند در این بازی قربانی شوند. با شخصیت‌های واقعی و قابل درک، این فیلم می تواند جایگزین خوبی برای سریال Squid Game باشد.

Circle

فیلم های شبیه به Squid Game

فرضیه Circle به همان اندازه که پیچیده و جذاب است، با ۵۰ غریبه شروع می شود که در اتاقی کم نور از خواب بیدار می شوند. اول از همه، آنها نمی دانند کجا هستند یا چرا آنجا هستند. تنها الگوی قابل تشخیص این است که هر دو دقیقه یک نفر می میرد. به زودی، گروه متوجه می‌شوند که می‌توانند برای حفظ جان خود به غریبه‌های دیگر رای دهند، و اینجاست که همه چیز جالب می‌شود. ماهیت واقعی انسان با فاش شدن رازها، شکل گیری اتحادها و فداکاری ها آشکار می شود.

Would You Rather

فیلم های شبیه به Squid Game

این فیلم یک تلاقی عجیب بین Dinner For Shmucks و The Purge است که زمانی را که یک خواهر برای نجات برادرش می‌گذراند و اشراف زاده‌های بیمار که مایل به سوء استفاده از آن هستند را بررسی می‌کند. در اینجا، آیریس (بریتانی اسنو) در یک بازی عجیب از “would you rather” درگیر می شود. آیریس (بریتانی اسنو) در تلاشی برای پرداخت هزینه درمان گران قیمت لوسمی برادرش، تصمیم می‌گیرد در خطرناک‌ترین بازی «تwould you rather» شرکت کند. در کنار هفت بازیکن ناامید دیگر، آیریس متوجه می‌شود که تنها یک برنده می‌تواند وجود داشته باشد و او آخرین نفری است که نفس می‌کشد.

Alive (2020)

فیلم های شبیه به Squid Game

Alive نوع متفاوتی از داستان های بقا است. این بار، خطوط نبرد بین یک مرد تنها و خود بقا ترسیم می شود. در پی حمله کامل زامبی ها، جون وو (یو آه این) خود را در ساختمان آپارتمانش در قفس می بیند. وقتی همه چیز برای ادامه دادن خیلی بد به نظر می رسد، او به طور تصادفی با یک بازمانده به نام کیم یو بین (پارک شین های) برخورد می کند و آنها با هم متحد می شوند تا تا جایی که می توانند زنده بمانند. دقیقاً مانند سریال Squid Game، این فیلم بدترین چیزهای بشریت را به نمایش می‌گذارد، حتی زمانی که آنها دیگر کاملا انسان نیستند.

As the Gods Will

فیلم های شبیه به Squid Game

قبل از اینکه این مورد را معرفی کنیم، چیزی وجود دارد که باید بدانید: این فیلم نیز مانند Squid Game بسیار خشن و خونین است و مطمئناً برای افراد با روحیات حساس مناسب نیست. As the Gods Will فیلم دیگری است که این سبک فیلم ها را به سطح دیگری می‌برد. در روز سرنوشت‌سازی که همه چیز رو به وخامت می‌رود، شون و دوستانش غرق در چراغ نور قرمز، چراغ سبز با نام Daruma-san ga koronda می‌شوند، و اینجاست که کل مفهوم زندگی و مرگ بیش از حد واقعی می‌شود. این بازی به زودی به یک مصیبت جهانی تبدیل می‌شود و دانش‌آموزان از سراسر جهان مجبور می‌شوند در این بازی شرکت کنند که تعیین می‌کند زنده باشند یا بمیرند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *