۰

بهترین برندهای خودکار موجود در بازار

بهترین برندهای خودکار موجود در بازار

خودکار یکی از اصلی ترین و ضروری ترین لوازم تحریری است که نه تنها دانش آموزان که همه افراد برای استفاده روزمره خود به مراتب به آن نیاز دارند. این لوازم تحریر مهم، کاربرد نوشتن داشته و به عنوان اصلی ترین ابزار برای نوشتن شناخته می شود. نکته مهم درباره خودکار، داشتن تنوع بالا و فراوان بوده که سبب می شود تا افراد برای انتخاب آن دچار سردرگمی بشوند. همین موضوع سبب نوشتن این مقاله بود تا به دنبال شناسایی بهترین برندهای خودکار موجود در ایران و دنیا باشیم، کاربرد هریک را شناخته و درباره هرکدام از آن ها و مشخصاتی که دارند، اطلاعاتی را کسب کنید. برای استفاده از این اطلاعات در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با ده برند برتر سازنده خودکار آشنا شوید!

۱. بیک

کمتر کسی است که نام برند ایرانی بیک را برای خودکار نشنیده باشد! برندی مشهور و قدر که خودکارهای خود را در اشکال و زمینه های مختلفی تولید می کند. این برند که در اصل برندی فرانسوی بوده است، در سال ۱۳۴۵ امتیاز آن توسط علی اکبر رفوگران خریداری شده و تبدیل به برندی ایرانی شده است. مشهورترین مدل خودکار این برند، مدل کریستال است که به عنوان اولین محصول ایرانی آن نیز شناخته می شود. این خودکار را می توان پرفروش ترین خودکار تمام تاریخ ایران دانست!

استفاده از خودکار بیک، به عنوان پرفروش ترین خودکار در ایران

۲. کیان

برند کیان از آن دسته محصولات ایرانی است که کیفیت بالایی را داشته و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و فناوری های روز دنیا ساخته می شود. این برند که در سال ۱۳۸۸ کار خود را آغاز کرد، هم اکنون به صورت تکی و عمده محصولات و خودکارهای خود را برای استفاده به بازار داخل و خارج از ایران فرستاده و به عنوان یک لوازم تحریر صادراتی در ایران شناخته می شود.

۳. کنکو

کنکو برند خودکار ایرانی دیگری است که زیرمجموعه شرکت رز تحریر یزد می باشد. این برند ایرانی تحت لیسانس شرکت کنکوی کانادا بوده و به این ترتیب به تولید خودکارهای خود می پردازد. این خودکار در سه مدل فینو به عنوان گران ترین مدل، مدل اکسل که مدل متوسط این برند بوده و مدل آفیس که ارزان  قیمت‎ترین مدل خودکار کنکو است، به بازار ارائه می شود.

۴. پنتر

دیگر خودکار ایرانی موجود در بازار که با استقبال خوبی نیز روبه رو بوده، برند پنتر است. این برند که از سال ۱۳۸۵ در زمینه ساخت نوشت افزار در حال تولید و ارائه محصول به بازار است، خودکارهای خود را در قالب های متفاوت و مدل های متنوع و مختلفی ارائه می کند. شهرت اصلی این برند به کیفیت خوب آن در کنار قیمت معقول و مناسب آن بوده و سبب شده است تا محبوبیت بسیاری برای این برند رقم بخورد.

۵. پلیکان

آخرین برند ایرانی که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم، برند پلیکان است. این برند بیش از ۵۰ سال است که در زمینه نوشت افزارهای مختلف در حال فعالیت بوده و به محصولات خوب و باکیفیتی را با قیمت بسیار مناسب به بازار ارائه می کند.

۶. فایبر کاستل (faber-castell)

فایبرکاستل برند آلمانی و مشهور در دنیا است که می توان آن را از قدیمی ترین برندهای خودکار دنیا دانست. این برند از سال ۱۷۶۱ میلادی در حال فعالیت بوده و هنوز هم محصولات و خودکارهای خود را به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا صادر می کند. کیفیت، زیبایی و قیمت مناسب این محصول، دلیل اصلی استقبال بی نظیر از آن در تمام این سال ها بوده است.

انواع خودکار فابرکاستل به عنوان یک برند محبوب در دنیا

۷. پارکر (parker)

پارکر آمریکایی برندی لاکچری در بین خودکارهای موجود در دنیا بوده که بیش از صد سال است در حال تولید انواع نوشت افزار و خودکار و روان نویس است! اگر با کمی دقت به تصاویر نویسندگان و شخصیت های مهم جهان نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از آن ها از خودکارهای این برند برای نوشتن استفاده کرده اند! این موضوع دلیلی است که تا به امروز پارکر به عنوان محبوب ترین برند خودکار در سراسر دنیا شناخته می شود!

۸. کراس (cross)

نوآوری هنر اصلی برند آمریکایی و قدیمی کراس است. قدمت این برند به حدی است که می توان آن را اولین برند آمریکایی تولید کننده نوشت افزار دانست. کراس از آن دسته برندهای لاکچری بوده که در ساخت و تولید محصولات خود، همواره نوآوری به خرج داده و محصولات جدیدی را به بازار ارائه می کند. سیاستمداران مشهور آمریکایی از خودکارها و روان  نویس های این برند استفاده فراوانی می کنند و به آن علاقه بسیاری دارند!

۹. شیفر (sheaffer)

والتر شیفر، تاسیس کننده کمپانی شیفر به عنوان یک کمپانی بزرگ تولید کننده انواع نوشت افزار و خودکار است. او که در سال ۱۹۱۲ این کمپانی را تاسیس کرد، خودکارهای خود را با طراحی بسیار شیک و زیبا و اصالتی کم نظیر به بازار ارائه می کند. در واقع ساختار ظاهری خودکارهای این برند کاملا مطابق ساختار دست بوده که سبب راحتی در استفاده از این محصول شده است. البته قیمت این محصولات کمی بالا بوده و قرار است تا با زیبایی آن، تطبیق چندانی را داشته باشد!

۱۰. پیپرمیت (paper meet)

آخرین برندی که در این بخش به ارائه توضیحاتی درباره آن خواهیم پرداخت، برند لوکس و پیپرمنت آمریکایی است. این برند که در سال ۱۸۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد، به عنوان یکی از برندهای محبوب و کمپانی های موفق چندسال اخیر کشور آمریکا شناخته می شود. البته نکته اصلی درباره این برند، دسترسی کمی سخت آن بوده که به دلیل تعداد کم شعبه های آن در سراسر کشور آمریکا است. از این رو برای سفارش این محصول بهتر است تا از سایت آن اقدامات لازم را انجام دهید.

خودکارهای برند پیپرمیت در رنگ های مختلف و متنوع

جمع بندی پایانی مقاله

اگر به دنبال خرید خودکار و نوشت افزار هستید، با خواندن این مقاله می توانید از بهترین برندهای موجود در ایران و دنیا اطلاعاتی را کسب کنید. اهمیت استفاده از خودکار بر هیچکس پوشیده نیست و استفاده از یک برند خوب و باکیفیت می تواند نیاز شما به این محصول را به خوبی برطرف نماید. از همین رو می توانید در این مقاله با ده برند اصلی سازنده خودکار در دنیا آشنا شوید. ده برندی که ۵ برند ایرانی در کنار ۵ برند خارجی در کنار یکدیگر معرفی شده و قدمت، کیفیت و قیمت هریک به صورت مجزا مورد بررسی قرار گرفته است. امید است با استفاده از این مقاله و خواندن آن توانسته باشید به اطلاعات در خور و مناسب خود برسید و از آن بهره کافی را ببرید.

خدمات سئو سایت

 توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *