۰

نمایشگر ۲۷ اینچی استودیویی جدید اپل با وضوح ۵K و صدای Hi-Fi وارد بازار می شود

نمایشگر ۲۷ اینچی استودیویی جدید

اپل از نمایشگر ۲۷ اینچی استودیویی جدید رونمایی کرد. این یک پنل ۲۷ اینچی ۵K با دوربین جلو و صدای Hi-Fi است. و البته قیمت بسیار بالایی دارد.

نمایشگر 27 اینچی استودیویی جدید

صفحه نمایش استودیو دارای یک پایه داخلی است که به شما امکان می دهد آن را تا ۳۰ درجه کج کنید. به صورت اختیاری، می توانید پایه ای با قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع با بازوی متعادل کننده و آداپتور VESA که هم جهت افقی و هم جهت عمودی را پشتیبانی می کند، تهیه کنید.

صفحه نمایش خود یک پنل ۲۷ اینچی ۵K با ۱۴.۷ میلیون پیکسل، ۶۰۰ نیت روشنایی، وسعت رنگی گسترده نمایشگر P3 و پشتیبانی از بیش از یک میلیارد رنگ است. فناوری True Tone نیز در آن گنجانده شده است که به طور خودکار دمای رنگ را مطابق با محیط اطراف تنظیم می کند. صفحه نمایش استودیو دارای “روکش ضد انعکاس پیشرو در صنعت” برای “بازتاب فوق العاده کم” برای راحتی و خوانایی بهتر است.

نمایشگر 27 اینچی استودیویی جدید

برای فضاهای کاری با منابع نور روشن یک گزینه شیشه ای با بافت نانو وجود دارد. این شیشه که برای اولین بار در Apple Pro Display XDR معرفی شد، نور را پراکنده می کند تا درعین حال کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه دهد.

نمایشگر استودیو دارای سوکت A13 Bionic است تا “تجربیات شگفت انگیزی را با دوربین و سیستم صوتی بسیار پیشرفته خود” ایجاد کند. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید با سنتر استیج وجود دارد، ویژگی که به طور خودکار شما را در هنگام حرکت در مرکز کادر نگه می‌دارد.

نمایشگر 27 اینچی استودیویی جدید

همچنین یک سه میکروفون “با کیفیت استودیو” کم نویز “برای تماس‌های شفاف و ضبط صدا” وجود دارد. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! یک سیستم صوتی با شش بلندگو با کیفیت بالا که درست در آن تعبیه شده است که اپل آن را “بهترین ساخته شده برای مک” می نامد. از این شش بلندگو، چهار اسپیکر دارای کاهش دهنده woofer ( نویز های کوتاه ) هستند که اعوجاج را به حداقل می‌رسانند تا «بیس پررنگ و واضح» تولید کند، در حالی که دو توییتر «صداهای میانی دقیق و صداهای بلند و واضح ایجاد می‌کنند».

بلندگوها از صدای فضایی برای موسیقی و ویدئو با Dolby Atmos پشتیبانی می کنند تا “تجربه تماشای واقعاً سینمایی” داشته باشید. اپل با افتخار می بالد که نمایشگر استودیو بهترین ترکیب دوربین و صدا را در یک مانیتور دسکتاپ دارد.

نمایشگر 27 اینچی استودیویی جدید

این دستگاه دارای سه پورت USB-C با ۱۰ گیگابایت بر ثانیه است. یک پورت Thunderbolt به شما امکان می دهد نمایشگر و هر وسیله جانبی را با یک کابل به مک خود متصل کنید و همین کابل می تواند برق ۹۶ وات را به لپ تاپ مک نیز برساند. در واقع، صفحه نمایش استودیو حتی مک بوک پرو ۱۴ اینچی شما را به سرعت شارژ می کند. همچنین می توانید حداکثر سه نمایشگر استودیو را به یک مک بوک پرو متصل کنید.

نمایشگر 27 اینچی استودیویی جدید

نمایشگر استودیو ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد. این مقدار زیادی است، اما آیا می دانستید که از ۱۰۰٪ عناصر خاکی کمیاب در همه آهنرباها و قلع بازیافتی در لحیم کاری برد های اصلی خود و از آلومینیوم و پلاستیک بازیافتی در اجزای مختلف دیگر استفاده می کند؟ استودیو دیسپلی امروز برای سفارش در دسترس است و در تاریخ ۱۸ مارس در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.

منبع : Apple

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *