۰

اپل از آیپد ایر جدید با چیپست M1 و پشتیبانی از ۵G رونمایی کرد

آیپد ایر جدید ۲۰۲۲

آیپد ایر جدید

همانطور که انتظار می رفت، رویداد امروز اپل شاهد معرفی یک آیپد ایر جدید در کنار آیفون SE جدید بود. تبلت میان رده اپل همچنان به خوبی بین آی پد ارزان قیمت و مدل های گران قیمت آیپد پرو جای می گیرد.

آیپد ایر جدید

آی‌پد ایر دارای چیپست M1 اپل و پشتیبانی اختیاری ۵G (با eSIM) است، اما مدل پایه طبق معمول فقط Wi-Fi است.

آیپد ایر جدید

تراشه M1 قطعاً ویژگی اصلی در اینجا است، زیرا به آی‌پد ایر اجازه می‌دهد از نظر عملکرد با آی‌پد پرو مطابقت داشته باشد (اگرچه طبق سنت واقعی اپل، ایر احتمالاً رم کمتری دارد).

از دیگر به‌روزرسانی‌های آی‌پد ایر می‌توان به دوربین جلوی الترا واید جدید با سنسور استیج اشاره کرد که به‌طور خودکار در حین تماس‌های ویدیویی حرکت می‌کند تا در حین حرکت شما را در معرض دید قرار دهد، و متوجه می‌شود که دیگران به آن می‌پیوندند و به آرامی کوچک‌نمایی می‌کند تا آنها را نیز شامل شود. اکنون همه آیپدها این تجربه را دارند.

در پشت این دستگاه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد که به نظر می رسد تغییری نسبت به نسل قبلی iPad Air نداشته باشد. با این حال، پورت USB-C تا دو برابر سریعتر است و داده ها تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه انتقال می یابد. صفحه نمایش این دستگاه نیز همچنان یک صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی Liquid Retina با ۵۰۰ نیت روشنایی، پشتیبانی True Tone و پوشش ضد انعکاس است.

آیپد ایر جدید

آی‌پد ایر جدید دارای بلندگوهای استریو افقی، شناسه لمسی در دکمه هوم است.

آیپد ایر جدید

آی‌پد ایر آی‌پد او اس ۱۵.۴ را از پیش نصب شده اجرا می‌کند. این نسخه از نرم‌افزار هفته آینده به‌عنوان یک به‌روزرسانی هوایی برای سایر آی‌پدها در دسترس خواهد بود. به لطف ویژگی «Universal Control» که بسته‌بندی می‌کند، می‌توانید با یک ماوس و صفحه‌کلید در چندین مک و آی‌پد به صورت یکپارچه و بدون نیاز به تنظیم کار کنید، حتی می‌توانید محتوا را بین دستگاه‌ها بکشید و با آنها کار کنید.

آیپد ایر جدید

تبلت جدید دارای یک محفظه آلومینیومی ۱۰۰٪ بازیافتی، ۱۰۰٪ قلع بازیافتی در لحیم کاری برد منطقی اصلی، و ۱۰۰٪ عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در محفظه و آهنرباهای صوتی است.

آی‌پد ایر جدید در رنگ‌های خاکستری فضایی، نور ستاره، صورتی، بنفش و «آبی جدید خیره‌کننده» عرضه می‌شود. قیمت آن مانند مدل قبلی خود از ۵۹۹ دلار با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی آغاز خواهد شد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز ارائه خواهد شد. آی‌پد ایر جدید این جمعه در ۲۹ کشور و منطقه برای پیش‌سفارش آماده می‌شود و در ۱۸ مارس عرضه می‌شود. مدل Wi-Fi+5G از ۷۴۹ دلار شروع می‌شود.

تبلت جدید همچنین از Apple Pencil نسل دوم ۱۲۹ دلاری و همچنین صفحه کلید جادویی ۲۹۹ دلاری، صفحه کلید هوشمند ۱۷۹ دلاری و کاورهای Smart Folio 79 دلاری پشتیبانی می کند. اینها در رنگهای مشکی، سفید، نارنجی برقی، گیلاسی تیره، اسطوخودوس انگلیسی و آبی دریایی موجود هستند.

منبع : apple

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *