۰

سامسونگ پتنت گوشی با نمایشگر تاشو به طرفین را به ثبت رساند

نمایشگر تاشو سامسونگ

آخرین پتنت سامسونگ یک حق اختراع عجیب است. LetsGoDigital و Concept Creator جدیدترین گوشی هوشمند L شکل این سازنده کره ای را در قالب رندر تصور می کنند. این پتنت (با WIPO ثبت شده) دارای یک صفحه نمایش تاشو است که به سمت بیرون باز می شود و این قسمت از صفحه نمایش در حالت “بسته” به پشت دستگاه می پیچد.

نمایشگر تاشو

ویژگی هایی که برای این نوع دستگاه ها در نظر گرفته ایم ما را به یاد LG Wing می اندازد. نمایشگر ثانویه Wing گاهی اوقات برای باز کردن برنامه های ثانویه در یک پنجره کوچکتر یا نمایش اطلاعات اضافی در حین بازی یا تماشای فیلم استفاده می شد. این دستگاه عرضه‌نشده سامسونگ را می‌توان در حالی که آن را به‌صورت عمودی یا کناری نگه‌داشته‌اید، با «فلپ» نمایشگر کمکی به ترتیب به سمت چپ یا بالا استفاده کرد.

نمایشگر تاشو

از آنجایی که صفحه نمایش به سمت عقب جمع می شود، این بخش از صفحه نمایش به طور بالقوه می تواند به عنوان ویزور برای دوربین های عقب استفاده شود. بر اساس نقشه های ثبت اختراع، یک دوربین سه گانه و فلاش LED وجود دارد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات دقیق آنها وجود ندارد.

نمایشگر تاشو

سایر جزئیات ذکر شده در این پتنت عبارتند از باتری دو قسمتی و اینکه نمایشگر تاشو از UTG (شیشه بسیار نازک) سامسونگ ساخته شده است، همان لایه محافظی که در Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 سامسونگ استفاده شده است.

یکی از چالش‌های طراحی مانند این، قرار دادن یک لولای تاشو در داخل دستگاه است که صفحه نمایش دور آن قرار می‌گیرد. سامسونگ قبلاً لولای تاشو به سمت بیرون نساخته است. به علاوه، لولا نیاز به اشغال فضا دارد، شاید دلیل نصب باتری دوگانه همین باشد.

شرکت‌های فناوری اغلب برای دستگاه‌هایی که هرگز به تولید نمی‌رسند، پتنت ثبت می‌کنند. اینکه آیا سامسونگ هرگز گوشی هوشمندی با طراحی L شکل عرضه خواهد کرد یا خیر، باید دید.

منبع : letsgodigital

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *