۰

استریم بازی Dead Space Remake در ۱۱ مارس برگزار می شود

بازی Dead Space Remake

بازی Dead Space Remake

پس از افشای بزرگ EA مبنی بر اینکه نسخه بازی Dead Space Remake در سال گذشته در دست ساخت است، اطلاعات جدیدی در مورد پروژه آینده منتشر نشده است. با این حال، توسعه دهنده استودیو Motive اعلام کرده است که در ۱۱ مارس پخش زنده ای را به طرفداران ارائه می دهد که “نگاه های اولیه به توسعه و آنچه در بازسازی این بازی جریان داشته است ” ارائه می کند.

علاوه بر اعلام استریم در توییتر، Motive همچنین یک تریلر ۱ دقیقه‌ای را در یوتیوب به اشتراک گذاشت که این اعلامیه را به اشتراک گذاشت. این کلیپ پرتنش دارای جلوه‌های صوتی آشنا (و وهم‌آور)، یک اسپلایسر و نگاهی کوتاه به قهرمان داستان، آیزاک کلارک است، اما چیز دیگری را فاش نمی‌کند. با توجه به اینکه Motive این استریم را نگاهی اولیه به توسعه می نامد، به نظر می رسد با اطمینان بگوییم که تاریخ انتشار هنوز خیلی دور است.

تا اینجای کار، ما می دانیم که این بازی یک بازسازی کامل از عنوان ترسناک بقا در سال ۲۰۰۸ خواهد بود که قرار است به این فرنچایز جانی دوباره ببخشد. استودیوی Motive تایید کرده است که از موتور Frostbite برای توسعه بازی استفاده می کند، همان موتوری که برای کل بازی های اخیر Battlefield و Star Wars Battlefront استفاده شده است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، نسخه بازسازی شده همچنین “بهبودهایی را در گیم پلی بازی اضافه خواهد کرد، در حالی که به نسخه اصلی وفادار می ماند.” فیلیپ دوچارم، تهیه‌کننده ارشد EA Motive اظهار داشت که این بازسازی، بازی اصلی را «مدرن‌سازی» می‌کند، و آن را برای بازیکنان جدید و بازیکنان بازگشته قابل دسترس می‌کند و همچنین اطمینان می‌دهد که برای پلتفرم‌های نسل فعلی بهینه‌سازی شده است.

Dead Space که در ابتدا توسط Visceral Games در سال ۲۰۰۸ ساخته شد، مهندس آیزاک کلارک را دنبال می‌کند که او با انبوهی از موجودات ترسناک جهش یافته در فضا روبرو می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *