۰

مجموعه تلویزیونی God of War در Amazon Prime Video در دست ساخت است

مجموعه تلویزیونی God of War

مجموعه تلویزیونی God of War

طبق گزارش Deadline، استودیو Prime Video در حال مذاکره با پلی استیشن برای اقتباس از God of War به عنوان یک سریال تلویزیونی لایو اکشن است. خالقان و تهیه کنندگان اجرایی Expanse، مارک فرگوس و هاک اوستبی و همچنین تهیه کننده The Wheel of Time Rafe Judkins همگی به دنبال پیوستن به این اقتباس هستند.

اگر این پروژه نهایی شود، God of War به The Last of Us و Twisted Metal به عنوان جدیدترین انحصاری های پلی استیشن می پیوندد تا به این سری تلویزیون لایو اکشن بپیوندند. و این ها فقط بدون احتساب برخی از بازی های شاخص دیگر بزرگ که اقتباس شده اند، مانند Uncharted و فیلم آینده Ghost of Tsushima است.

با این حال، The Last of Us به HBO می رود در حالی که Twisted Metal برای Peacock تنظیم شده است.

اما God of War تنها اقتباس از بازی ویدیویی آمازون نخواهد بود. استودیو آمازون در حال حاضر در حال توسعه یک سریال تلویزیونی Fallout از سازندگان Westworld با بازی والتون گوگینز است و یک مجموعه تلویزیونی Mass Effect نیز برای Prime Video تنظیم شده است.

God of War یک انحصاری طولانی مدت برای پلی استیشن است، اما این مجموعه احتمالاً سعی خواهد کرد از محبوبیت جدیدترین نسخه از مجموعه استودیو سونی سانتا مونیکا استفاده کند. در این سریال کریتوس یک اسپارتی سابق که علیه خدایان یونان می جنگد ، حضور دارد. پس از پایان سه گانه اصلی، کریتوس زندگی جدیدی را در اسکانداناوی آغاز کرد که در آنجا با مجموعه جدیدی از خدایان نورس و مشکلات ناشی از آنها روبرو می شود.

God of War در زمان عرضه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و یکی از موفق ترین راه اندازی های مجدد یک فرنچایز در چندسال اخیر بود. دنباله God of War: Ragnarok اواخر امسال برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این دنباله ظاهراً داستان کریتوس و پسرش آترئوس را به پایان خواهد رساند.

در همین حال، آمازون در حال آماده‌سازی اقتباس‌های ژانرهای بزرگ است و در حال حاضر در حال آماده‌سازی یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های تاریخ، مجموعه‌ای جدید بر اساس آثار J.R.R. تالکین با عنوان ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *