۰

شکست دادن کاراکتر Wonder Woman به یک دلیل انکار ناپذیر سخت تر از Superman است

کاراکتر Wonder Woman

کاراکتر Wonder Woman

از آنجایی که کاراکتر Wonder Woman و Superman دارای قدرت‌های مشترک زیادی است، طرفداران کتاب‌های کمیک طبیعتا مدت‌هاست که در مورد نحوه قرار گرفتن آنها در مقابل یکدیگر در نبرد نظریه‌پردازی می‌کنند. این موضوع خاص بیش از یک بار در دوئل‌های زیاد کلارک و دایانا در طول سال‌ها مورد توجه قرار گرفته است. اما ویژگی گذرا مبارزات ابرقهرمانی ممکن است لزوماً در اینجا صدق نکند فقط به این دلیل که Kryptonian می تواند Amazon را در یک مبارزه شکست دهد، به این معنی نیست که او به دست هر کسی که بتواند او را شکست دهد، خواهد افتاد، همانطور که در دی سی در مقابل خون آشام ها شماره ۵ کاملا واضح است.

از زمان عرضه در اواخر سال ۲۰۲۱، مینی سری Elseworlds DC vs. Vampires ساخته جیمز تینیون چهارم، متیو روزنبرگ، اتو اشمیت و سیمون دی میو مانند کراس اور بین عناصر ترسناک Marvel Zombies و پارانویای Secret Invasion است. بتمن و گرین ارو خود را در برابر جمعیت رو به رشد ابرقهرمانان آلوده می یابند و جنگجوی Themysciran تنها یکی از آنهاست. در طول رویارویی در Batcave، بتمن به راحتی سوپرمن را با انفجار غبار کریپتونیت به صورتش شکست می دهد، اما تقریباً توسط دایانا کشته می شود و تنها به لطف ورود رابینز دامیان وین و تیم دریک فرار می کند. Ollie وحشت زده به بروس التماس می کند: «نقطه ضعف دایانا چیست؟» که بروس ضعیف پاسخ می دهد: “دوستانش.

البته، این استراتژی در برابر دیانا که فعالانه تلاش می کند دوستانش را به خون آشام تبدیل کند، یا در صورت عدم موفقیت، به سادگی جان آنها را بگیرد، بی فایده است. اما به چیزی گسترده تر در مورد آنچه که کاراکتر Wonder Woman را به یک حریف دلهره آور تبدیل می کند اشاره می کند. از آنجایی که او ضعف بزرگی مانند کریپتونیت، جادوگری، نور زرد یا شعله های آتش ندارد، هر مبارزه ای که در آن شرکت می کند معمولاً به قدرت خام ختم می شود. علاوه بر این، او یک مبارز فوق‌العاده ماهر و باتجربه است، به این ترتیب او گاهی اوقات می‌تواند نسخه DC از Thor باشد.

کاراکتر Wonder Woman

حتی سری DC vs. Vampires هم باید در وهله اول یک روزنه برای آلوده کردن دایانا پیدا کند. پس از اینکه هال جردن بری آلن را به قتل می‌رساند، زیرا متابولیسم بیش از حد او باعث می‌شود او را بیش از حد غیرقابل کنترل کند؛ دایانا با او روبرو می‌شود. او را در Lasso of Truth می بندد، اما جردن قدرت خون آشام هیپنوتیزم او را فعال می کند. دایانا که قادر به مقاومت نیست، در آغوش مرگباری کشیده می‌شود و از نیمه خدای درخشان یونانی به وحشت نیمه جان تبدیل می‌شود. آنچه عجیب است این است که این هیپنوتیزم ظاهرا فقط به این دلیل کار می کند که ریشه در حقیقت دارد. هال به دایانا می گوید که او به عنوان یک خون آشام قدرتمندتر خواهد بود، بنابراین تنها می توان تصور کرد که چگونه این افزایش قدرت و کاهش بازداری اش، دورنمای شکست او را فراتر از توانایی های بتمن در حال حاضر قرار می دهد.

البته، کلارک سعی نمی‌کند به بروس آسیب برساند، و این تردید ممکن است او را بیشتر در معرض حمله کریپتونیت قرار دهد. اما هدف او لزوماً در این مورد مرتبط نیست. نکته این است که بتمن تعدادی محافظ و استراتژی را به طور خاص برای از کار انداختن سوپرمن طراحی کرده است زیرا نقاط ضعف او بسیار قابل اندازه گیری است. اما هیچ مقدار تابش خورشیدی قرمز وجود ندارد که بتواند Wonder Woman را از بین ببرد، و اگر پایان این موضوع نشانه ای باشد، بروس خیلی خیلی زود به کمک بیشتری نیاز خواهد داشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *