۰

فیلم The Batman می تواند در این آخر هفته ۲۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان به دست بیاورد

فیلم The Batman

در چیزی که برای هیچ کس تعجب آور نیست، فیلم The Batman از WB پیش بینی می شود که این آخر هفته در گیشه موفق شود. طبق گزارش Deadline، انتظار می‌رود این فیلم برای اولین آخر هفته اکران خود در این هفته ۲۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

فیلم The Batman

این شامل پیش‌بینی‌های ۱۱۵ تا ۱۲۵ میلیون دلاری در ایالات متحده و ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار دیگر از بازارهای بین‌المللی برای مجموع نتیجه آخر هفته اول جهانی ۲۲۵ تا ۲۴۵ میلیون دلار است.

بتمن  با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری یک فیلم بسیار پرهزینه برای تولید بود و این قبل از هزینه های بازاریابی آن بود. اما انتظارات بسیار بالاست، بنابراین جالب است که ببینیم این فیلم چگونه به فروش می رسد.

این فیلم مقایسه با هر فیلم قبلی بتمن یا انیمیشن کمیک بوکی ناقص و تکیمل نشده خواهد بود، به خصوص با توجه به تأثیر COVID بر باکس آفیس . همچنین این موضوع وجود دارد که The Batman یکی از اولین اکران‌های بزرگ WB در سال ۲۰۲۲ است، پس از یک سال در سال ۲۰۲۱ که همه فیلم‌های آن در HBO Max به دلیل همه‌گیری کوید،اکران شدند.

در خبرهای دیگر درباره بتمن در باکس آفیس، غول سینمای AMC اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه جدید قیمت گذاری متغیر خود، هزینه بیشتری برای بتمن خواهد داشت.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *