۰

حذف تیم های روسیه از بازی های FIFA 22 و NHL 22 در حمایت از اوکراین

حذف تیم های روسیه از بازی های FIFA 22 و NHL 22

حذف تیم های روسیه از بازی های FIFA 22

EA تیم های روسی را از FIFA 22 و NHL 22 در پاسخ به حمله به اوکراین حذف می کند.

EA Sports در توییت‌هایی که به طور همزمان از حساب‌های دو بازی ارسال می‌شود، فاش کرد که هر دو تیم ملی و باشگاهی را از هر دو بازی حذف می‌کند.

این تصمیمات منعکس‌کننده تصمیم‌های فدراسیون‌های بین‌المللی فوتبال و هاکی در دنیای واقعی نیز هست که در حالی که جنگ ادامه دارد روسیه را از رقابت‌های متعدد کنار گذاشته‌اند.

حذف تیم های روسیه از بازی های FIFA 22

فیفا تیم ملی روسیه و تمام باشگاه های روسیه را نه تنها از FIFA 22، بلکه FIFA Online و FIFA Mobile حذف خواهد کرد. این بیانیه ادامه می‌دهد: «ما همچنین به‌طور فعال در حال ارزیابی تغییرات مربوط به سایر بخش‌های بازی‌هایمان هستیم.

NHL نه تنها تیم های روسی، بلکه تیم های بلاروسی را نیز حذف خواهد کرد، احتمالاً در ارتباط با حمایت ضمنی بلاروس از تهاجم روسیه. در پایان این بیانیه آمده است: «ما در کنار مردم اوکراین ایستاده‌ایم و به صداهای سراسر جهان که خواهان صلح هستند، می‌پیوندیم.

این نمونه دیگری از حمایت از اوکراین در صنعت بازی است، که شاهد بوده است استودیوها برای اهداف خیریه، جمع آوری کمک های مالی انبوه از اینفلوئنسرها و بسیاری موارد دیگر متعهد شده اند. اوکراین امروز از توسعه دهندگان درخواست کرد که بیشتر از این پیش بروند و به طور موقت پشتیبانی از بازی های روسیه را متوقف کنند.

تعدادی از سازمان های کمک های بشردوستانه در حال حاضر کمک های مالی و حمایتی را برای تلاش های خود برای کمک به اوکراینی های آسیب دیده از جنگ می پذیرند. آنها عبارتند از:

Save the Children: در حال حاضر کمک های بشردوستانه به کودکان ارائه می شود.
یونیسف: تأمین منابع اضطراری و آب سالم برای جوامع و همچنین مراقبت از کودکان روی زمین که از خانواده ها جدا شده اند.
پروژه امید: ارسال تجهیزات پزشکی و ارائه مراقبت های بهداشتی برای پناهندگان.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *