۰

گوشی Oppo Reno 7 Z 5G با اسنپدراگون ۶۹۵، صفحه نمایش AMOLED معرفی شد

گوشی Oppo Reno 7 Z 5G

گوشی Oppo Reno 7 Z 5G

اوپو در نوامبر گذشته سری Reno7 را متشکل از سه گوشی هوشمند Reno7 5G، Reno7 Pro 5G و Reno7 SE 5G معرفی کرد. از زمانی که اوپو از گوشی Reno7 Z 5G رونمایی کرد، این تعداد به چهار افزایش یافت.

Reno7 Z 5G قرار بود فردا در رویدادی در تایلند در ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی معرفی شود، اما Oppo در حال حاضر تمام مشخصات و ویژگی های Reno7 5G را قبل از راه اندازی فاش کرده است.

گوشی Oppo Reno7 Z 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی ۶۰ هرتزی FullHD+ AMOLED با سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. پنل پشتی گوشی هوشمند که طراحی Oppo Glow را به رخ می کشد، دارای یک سیستم دوربین سه گانه است . سنسورهای اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، مونوکروم ۲ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی.

گوشی Oppo Reno 7 Z 5G

این گوشی هوشمند دارای برخی از ویژگی‌های دوربین مجهز به هوش مصنوعی است و همچنین چراغ‌های مداری دوگانه را دریافت می‌کنیم که هنگام دریافت اعلان‌ها یا شارژ شدن تلفن روشن می‌شوند. این یک ویژگی جدید برای گوشی های هوشمند Oppo نیست. قبلاً آن را در Reno7 Pro 5G دیده بودیم. با این حال، تفاوت در اینجا این است که ما نورهای RGB را در اطراف دوربین ها قرار می دهیم، در حالی که Reno7 Pro 5G آن را در اطراف جزیره دوربین دارد.

Oppo Reno7 Z 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ و ۸ گیگابایت رم است که می‌توان آن را تا ۵ گیگابایت افزایش داد. این گوشی هوشمند دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است.

بقیه ویژگی‌های برجسته Reno7 Z 5G شامل حسگر اثرانگشت، مقاومت در برابر آب، NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، USB-C و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی است. اوپو می گوید آداپتور ۳۳ واتی همراه می تواند این باتری را در ۱۵ دقیقه از ۰ به ۳۱ درصد و در ۶۳ دقیقه ۱۰۰ درصد را پر کند.

گوشی Oppo Reno 7 Z 5G

Oppo Reno7 Z 5G در رنگ های رنگین کمانی و مشکی عرضه می شود، اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن در حال حاضر مشخص نیست. احتمالاً در رویداد فردا متوجه خواهیم شد.

گوشی Oppo Reno 7 Z 5G

منبع : Oppo

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *