۰

بازی‌های سرویس پلی‌استیشن ناو ماه مارس ۲۰۲۲ معرفی شدند

بازی‌های سرویس پلی‌استیشن ناو ماه مارس ۲۰۲۲

بازی‌های سرویس پلی‌استیشن ناو ماه مارس ۲۰۲۲

عنوان اصلی برای اضافه شدن در این ماه به سرویس پلی استیشن ناو بازی Shadow Warrior 3 است که در تاریخ انتشار آن، ۱ مارس ۲۰۲۲، به این سرویس ملحق خواهد شد.

که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است، آخرین مورد از سری بازی های شوتر اول شخص برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

بازی‌های سرویس پلی‌استیشن ناو ماه مارس 2022

توسعه دهنده Flying Wild Hog به تازگی دمویی ۱۰ دقیقه ای از بازی Shadow Warrior 3 را در انتظار انتشار آن منتشر کرده است.

Bartek Sawicki، تهیه کننده اصلی، به بلاگ پلی استیشن گفت: «تیم Flying Wild Hog بازی Shadow Warrior 3 را به عنوان تکامل بعدی در سری ما ساخته است تا آزادی بیشتری به بازیکنان در میان هرج و مرج مطلقی که در مبارزه ایجاد می کنند، بدهد.

دویدن روی دیوار، تاب خوردن بر فراز ارتفاع ها، و پایین آوردن یک برج ناقوس ۲۰۰۰ ساله بر روی شیاطین ناآگاه، این بازی را بیش از هر زمان دیگری جذاب خواهد کرد.

بازی‌های دیگر عبارتند از Crysis Remastered، Relicta و Chicken Police – Paint It Red! که در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۲ نیز به این سرویس ملحق خواهند شد.

طبق اسناد مشاهده شده توسط بلومبرگ، یک سرویس اشتراک جدید که توسط سونی برنامه ریزی شده است، با نام رمز “Spartacus” نامگذاری شده است و سرویس های فعلی PlayStation Plus و PlayStation Now را با هم ترکیب می کند و نام تجاری آنها را به تدریج حذف می کند. انتظار می رود در بهار امسال برای PS4 و PS5 عرضه شود و در سه مدل مختلف ساخته شود.

طبق گفته جف گراب از VentureBeat، بازی‌های کلاسیک «بخش اصلی» این سرویس خواهند بود. گراب در برنامه پریمیوم Giantbomb Grubbsnax، ادعا کرد که اطلاعات جدیدی در مورد سرویس اشتراک سونی که هنوز اعلام نشده است، از جمله قیمت و لیست مزایایی که بازیکنان دریافت خواهند کرد، به دست آورده است.

منبع : VGC

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *