۰

برنامه TikTok ویدیوهای ۱۰ دقیقه ای را فعال می کند

برنامه TikTok

روز دوشنبه، برخی از کاربران برنامه TikTok با اطلاعیه ای مبنی بر اینکه می توانند ویدیوهای حداکثر ۱۰ دقیقه را آپلود کنند، روبرو شدند. TikTok در بیانیه‌ای به The Verge تأیید می‌کند که این به‌روزرسانی در سطح جهانی انجام می‌شود.

برنامه TikTok

TikTok ابتدا محدودیت ۱ دقیقه‌ای خود را در جولای گذشته به ۳ دقیقه افزایش داد. با تمدید زمان مجاز به ازای هر ویدیو در TIkTok، این برند امیدوار است تا تعامل بیشتری را از جانب کاربران خود ببیند که به نوبه خود ممکن است منجر به درآمد بیشتر تبلیغات شود.

تعداد معینی از کاربران قبلاً می‌توانستند ویدیوهای پنج دقیقه‌ای را روی پلتفرم آپلود کنند، اما با آخرین به‌روزرسانی TikTok، همه می‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری ارسال کنند. اگرچه این تغییر ممکن است کاربران بیشتری را جذب کند و تعامل کلی را افزایش دهد، باید دید که آیا ویدیوهای طولانی تر با الگوریتم TikTok به خوبی کار می کنند یا خیر.

مت ناوارا، مشاور رسانه‌های اجتماعی و تحلیلگر صنعت، در گفتگو با The Verge می‌گوید که درآمد ویدیویی با فرمت طولانی‌تر معمولا آسان‌تر است و کاربران را برای مدت طولانی‌تری درگیر می‌کند. ناوارا توضیح می‌دهد که TikTok باید بفهمد که چگونه باید ویدیوهای طولانی‌تر را روی پلتفرم خود قرار دهد.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *