۰

فیلم Uncharted با فروش بیش از ۲۲۰ میلیون دلار همچنان برنده باکس آفیس آخر هفته داخلی است

فیلم Uncharted

فیلم Uncharted نه تنها با ۲۳.۲ میلیون دلار فروش بلیت در باکس آفیس داخلی آخر هفته دوباره برنده شد، بلکه در سطح جهانی نیز از مرز ۲۲۰ میلیون دلار گذشت.

همانطور که توسط Variety گزارش شده است، دومین آخر هفته Uncharted در سینماها به مجموع فروش داخلی آن به ۸۳.۳ میلیون دلار کمک کرد. در سطح بین المللی، ۳۵ میلیون دلار دیگر از ۶۴ بازار به ارمغان آورد تا مجموع آن در خارج از کشور به ۱۴۳ میلیون دلار برسد.

ذکر این نکته مهم است که این اکران قوی Uncharted بدون کمک چین اتفاق افتاده است زیرا تا ۱۴ مارس در آنجا نمایش داده نمی شود.

فیلم Uncharted

Channing Tatum’s Dog با ۱۰.۱ میلیون دلار در داخل جایگاه دوم را به دست آورد که برای رساندن مجموع فروش خود در آمریکای شمالی به ۳۰.۸ میلیون دلار کافی است. بار دیگر موفقیت این فیلم با بودجه ساخت ۱۵ میلیون دلاری بدون شک با شعار «Don’t worry, the dog doesn’t die» مرتبط است.

Spider-Man: No Way Home با ۵.۷ میلیون دلار فروش بلیت در جایگاه سوم این آخر هفته قرار گرفت و مجموع فروش داخلی آن به ۷۷۹.۸ میلیون دلار رسید. در سطح جهانی، دومین فیلم با بازیگری تام هالند که در جمع پنج برنده برتر باکس آفیس قرار گرفت، از مرز ۱.۸۵ میلیارد دلار گذشت.

Death on the Nile و Jackass Forever به ترتیب با کسب ۴.۵ میلیون دلار و ۳.۱ میلیون دلار در رتبه های پنج تای برتر قرار گرفتند. استودیوهای تازه وارد ۶۶۶ (۱.۵ میلیون دلار) و Cyrano (1.4 میلیون دلار) نتوانستند در باکس آفیس تأثیر بگذارند و به ترتیب در رده های هشتم و نهم قرار گرفتند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *