۰

فیلمبرداری فیلم ایندیانا جونز ۵ نزدیک به ۱۴ سال پس از اولین نمایش به پایان رسید

فیلم ایندیانا جونز ۵

فیلم ایندیانا جونز 5

تقریبا ۱۴ سال پس از نمایش Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull در سینماها، فیلم ایندیانا جونز ۵ رسما فیلمبرداری خود را به پایان رساند.

این خبر توسط جیمز منگولد کارگردان ایندیانا جونز ۵ و فرانک مارشال تهیه کننده به اشتراک گذاشته شد. هر یک از آنها تصویری را برای بزرگداشت این لحظه به اشتراک گذاشتند، منگولد عکسی از Raiders of the Lost Ark و مارشال در حال ارائه کلاهی با مضمون “Indy” بود.

فیلم ایندیانا جونز 5

ما هنوز اطلاعات بسیار کمی در مورد اینکه ایندیانا جونز ۵ چه خواهد شد، داریم، علاوه بر این که می دانیم “سفر این شخصیت نمادین را به پایان خواهد رساند.” با این حال، ما می دانیم که زمانی قرار بود استیون اسپیلبرگ کارگردانی آن را بر عهده بگیرد، قبل از اینکه او تصمیم گرفت پس از اختلاف نظر بر سر فیلمنامه این فرنچایز را به نسلی دیگر واگذار کند. اسپیلبرگ هنوز به عنوان تهیه کننده در حال کمک است و منگولد، کارگردان فیلم Logan و Ford v Ferrari، هدایت پروژه را بر عهده دارد.

هریسون فورد همچنان در نقش ایندیانا جونز بازی خواهد کرد، اما شاید این آخرین باری باشد که او را با کلاه و شلاق نمادین ببینیم. اگرچه فورد ممکن است دوباره ایندی را بازی نکند، اسپیلبرگ تأیید کرد که این فرنچایز “مطمئناً پس از آن ادامه خواهد داشت.”

ایندیانا جونز ۵ اولین بار در سال ۲۰۱۶ با تاریخ اکران در ۱۹ جولای ۲۰۱۹ معرفی شد، اما با تاخیرهای زیادی روبرو شد و اکنون قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ وارد سینماها شود.

فیبی والر-بریج، مادز میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شانت رنه ویلسون و آنتونیو باندراس به فورد برای این ماجراجویی جدید، که ممکن است تا حدی در سال ۱۹۶۹ اتفاق می افتد، می پیوندند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *