۰

تام هالند برای بازی در سریال Peaky Blinders توسط خالق سریال دعوت شد

سریال Peaky Blinders

سریال Peaky Blinders

تام هالند برای بازی در سریال Peaky Blinders توسط خالق سریال استیون نایت دعوت شده است. سریال پرطرفدار نایت در بی‌بی‌سی اولین بار در سال ۲۰۱۳ پخش شد و از آن زمان به یک موفقیت بزرگ در بین منتقدان و مخاطبان تبدیل شده است. پیکی بلایندرز داستان یک خانواده گانگستری در انگلستان دهه ۱۹۰۰ را روایت می‌کند که تیغ‌های معروفی را به نوک کلاه‌های خود و رئیسشان تامی شلبی (با بازی کیلین مورفی) می‌دوختند. فصل ۶ پیکی بلایندرز قرار است در ۲۷ فوریه پخش شود و متأسفانه آخرین فصل سریال خواهد بود. با این حال، این بدان معنا نیست که Peaky Blinders تمام شده است، زیرا مشخص شده است که یک فیلم در آینده قرار است یک بار برای همیشه این مجموعه را به پایان برساند.

اخیرا، هالند، ستاره Spider-Man: No Way Home اعتراف کرده است که یک بار برای پیکی بلایندرز تست بازیگری انجام داده است، هرچند که این نقش را دریافت نکرده است. هالند ترجیح داد بیشتر در مورد این موضوع توضیح ندهد، و طرفداران را وادار کرد تا حدس بزنند که او برای چه نقشی در Peaky Blinders بوده است. حتی ستاره‌های خود سریال نیز به این گمانه‌زنی‌ها پیوسته‌اند، و هری کرتون (بازیگر نقش فین شلبی) اشاره می‌کند که نقشی که هالند برای آن انتخاب می‌شود به مدت زمانی که او در تست‌های آزمایشی شرکت کرده بستگی دارد. این بازیگر ادامه داد که اگر تست بازیگری اخیرا انجام شده باشد، ممکن است برای یکی از شخصیت های شرور پیکی بلایندرز حضور داشته باشد.

نایت، سازنده سریال، اکنون خود به این گفتگو پیوسته است. در اولین نمایش اخیر فصل ۶ پیکی بلایندرز در بیرمنگام، نایت به انجمن مطبوعات در مورد تست بازیگری قبلی هالند گمانه زنی کرد و گفت: “این نقش بسیار مهمی است که او برای آن تست می داد.” با این حال، نایت اظهارات خود را به همین جا خاتمه نداد. در عوض، نایت نقشی را به هالند در سریال برنامه‌ریزی شده Peaky Blinders پیشنهاد داده است و در ادامه می‌گوید: “اما اگر بخواهد برگردد، ما از او استقبال خواهیم کرد.” تاکنون هیچ واکنشی از سوی هلند دریافت نشده است.

سریال Peaky Blinders

مشخص نیست که آیا نایت نقش خاصی برای هالند در نظر دارد یا فقط دوست دارد با او کار کند. پس از موفقیت عظیم Spider-Man: No Way Home، هالند حتی بیشتر به یک کالای گران بها در میان سازندگان صنعت فیلم تبدیل شده است و ممکن است نایت به سادگی سعی کند او را زودتر به دام بیندازد. با این حال، نایت همچنین در مورد این واقعیت که از ابتدای سریال قصد دارد Peaky Blinders را با یک فیلم به پایان برساند کاملاً روراست بوده است. شاید نایت از قبل برنامه ریزی کرده باشد و دقیقاً نقشی را که برای هالند می خواهد می داند.

با این حال، طرفداران ممکن است مدتی برای هر پاسخی صبر کنند. در حال حاضر، تاریخ اکرانی برای فیلم سینمایی Peaky Blinders مشخص نشده است، اگرچه شایعه شده است که فیلمبرداری آن در اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز می شود. قبل از پایان سال، اگرچه ممکن است باید مدتی صبر کنند تا بفهمند او نقش چه کسی را بازی خواهد کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *