۰

اخبار جدید فیلم The Nun 2 توسط تایسا فارمیگا فاش شد

فیلم The Nun 2

تایسا فارمیگا به‌روزرسانی‌ای درباره فیلم The Nun 2 ارائه کرده است. به‌عنوان یکی از اسپین‌آف‌های متعدد The Conjuring، گمانه‌زنی‌های مداوم در مورد اینکه چه زمانی برای ادامه قسمت اول این فیلم ترسناک در ۲۰۱۸ مشخص خواهد شد، وجود دارد. فارمیگا در نقش خواهر آیرین در فیلم راهبه بازی کرد که برای کمک به تحقیق در مورد خودکشی راهبه‌ای جوان در رومانی احضار می‌شود که منجر به نیروی شیطانی غیرقابل توصیفی می‌شود. The Nun در حال حاضر به عنوان پردرآمدترین قسمت در جهان The Conjuring است.

فیلم The Nun 2

نام فارمیگا مطمئناً با دنیای The Conjuring غریبه نیست زیرا خواهر بزرگ تایسا ورا فارمیگا در سه گانه The Conjuring در نقش محقق واقعی ماوراء الطبیعه Lorraine Warren بازی کرده است. با اولین فیلم، The Conjuring، به کارگردانی جیمز وان، که در سال ۲۰۱۳ مجموعه ترسناک مشترک را آغاز کرد، The Nun یکی از سه اسپین آف در کنار Annabelle و The Curse of La Llorona است. از آن زمان، The Conjuring Universe به موفق ترین دنیای سینمایی از نظر مالی از برادران وارنر تبدیل شده است، حتی از DC و دنیا های جادوگری نیز بالاتر است.

فارمیگا با THR در مورد به‌روزرسانی‌های جدید دنباله فیلم راهبه و اینکه آیا شخصیت او می‌تواند به شخصیت خواهرش ورا در فیلم‌های قبلی یا حتی نسخه‌ای جوان‌تر از او مرتبط باشد، مصاحبه کرد. فارمیگا در مورد تست بازیگری خود برای فیلم اصلی و صحبت با کارگردان کورین هاردی، اشاره کرد که هرگز هیچ توضیحی در مورد نام خانوادگی خواهر آیرین وجود نداشت. فارمیگا در مورد اتفاقی که در ادامه می‌افتد چنین می‌گوید:

«در سال گذشته قطعاً زمزمه‌ها و صحبت‌هایی وجود داشته است، اما همه‌گیری آشکارا بر همه چیز از جمله فیلم‌برداری و مواردی از این دست تأثیر گذاشته است. در پاییز صحبت هایی از آن شنیدم و صحبت هایی در مورد تلاش برای چک کردن در دسترس بودن من وجود داشت. اما من هنوز فیلمنامه ای را هم ندیده ام. بنابراین من هیچ چیز قطعی نشنیده ام یا کسی بگوید، “هی، این پروژه درحال انجام است.” بنابراین نمی دانم، اما دوست دارم برگردم و خواهر آیرین را ملاقات کنم. سالها گذشته است.»

فیلم The Nun 2

اگرچه راهبه در گیشه موفق بود، اما واکنش منتقدان نسبت به فیلم های قبلی خود در جهان The Conjuring بسیار منفی بود. با این وجود، پیتر سافران، تهیه کننده فرنچایز، در مورد توسعه دنباله صحبت کرده است و گفته است که یک «داستان واقعاً سرگرم کننده» برنامه ریزی شده است. از آنجایی که The Nun سال‌ها قبل از وقایع اولین فیلم Conjuring اتفاق افتاد، هنوز هم فضای زیادی برای Irene خواهر فارمیگا وجود دارد تا دوباره با Valak شوم، روبرو شود.

بر کسی پوشیده نیست که این بیماری همه گیر در صنعت فیلم و همچنین سایر نقاط جهان تأثیر زیادی گذاشته است. صرف نظر از اینکه طرفداران دنیای Conjuring حتی فکر می کنند که The Nun باید دنباله ای از آن را دریافت کند یا خیر، فارمیگا به صراحت اعلام کرده است که افراد WB همچنان مجبور به تحقق آن هستند و دوست دارند بازگردند. اگر همه چیز خوب پیش برود، دنباله حتی می تواند بهتر از نسخه اصلی باشد. اگر با Annabelle: Creation این اتفاق بیفتد، می تواند با The Nun 2 نیز اتفاق بیفتد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *