۰

غیبت هلن مک‌کروری در فصل ۶ پیکی بلایندرز چه تاثیراتی خواهد داشت؟

هلن مک‌کروری در فصل ۶ پیکی بلایندرز

هلن مک‌کروری در فصل 6 پیکی بلایندرز

هلن مک‌کروری در فصل ۶ پیکی بلایندرز

استیون نایت، خالق درام جنایی تاریخی پیکی بلایندرز، نحوه برخورد فصل ششم سریال با مرگ هلن مک‌کروری، یکی از بازیگران نقش اول را فاش کرده است. مک کروری که به خاطر بازی در نقش نارسیسا مالفوی در سریال هری پاتر نیز شناخته می‌شود، در سریال بی‌بی‌سی، که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ پخش شد، نقش خاله پولی را برای خانواده شلبی ایفا کرد. تامی شلبی (با بازی کیلیان مورفی)، که به صعود سریع خانواده‌اش به نردبان اقتصادی-اجتماعی کمک کرد، اراده آهنین و ذهن تیز پالی بود که تداوم بقا و وفاداری استوار خانواده را تضمین کرد.

متأسفانه، مک‌کروری در آوریل سال گذشته در حالی که هنوز مشغول فیلمبرداری صحنه‌های فصل ششم پیکی بلایندرز بود، بر اثر سرطان سینه درگذشت. در حالی که مشخص نیست مک‌کروری در آخرین فصل سریال در چه جایگاهی ظاهر خواهد شد. تریلر اخیر به تشییع جنازه سنتی کولی برای شخصیت او اشاره کرد. با توجه به میزان تأثیری که شخصیت پولی بر خانواده محبوبش دارد، طرفداران سریال مشتاق هستند تا دریابند که چگونه مرگ او بر اعضای باقی‌مانده شلبی تأثیر می‌گذارد.

اکنون، درست قبل از پخش فصل ششم پیکی بلایندرز در بریتانیا، نایت با رادیو تایمز (از طریق iNews) در مورد تأثیر مستمر مک‌کروری در سریال صحبت کرده است. در حالی که بازیگر همکار سوفی راندل، که نقش خواهرزاده پولی، آدا شلبی را بازی می کند، گفت که فیلمبرداری آخرین فصل سریال بدون مک کروری «یک چیزی کم داشت»، نایت پیشنهاد می کند که هم مک کروری و هم شخصیت او همچنان تأثیر زیادی در فصل ۶ داشته باشد و می گوید: «او رفته است اما نظراتش همچنان در خانه باقی مانده است.» نظرات کامل او را در زیر ببینید:

فکر می‌کنم مثل زمانی است که کسی که یکی از اعضای خانواده‌اش را از دست داده است. او رفته است اما نظرش در خانه می‌ماند. به عبارت دیگر، وقتی اتفاقی می‌افتد، شما هنوز فکر می‌کنید که اگر او الان زنده بود، “در مورد این چه فکری می‌کرد؟ نظر او در این مورد چه می‌بود؟» و من سعی کرده‌ام این موضوع را با پولی حفظ کنم تا خانواده همچنان فکر کنند، «پلی چه می‌کرد؟»

هلن مک‌کروری در فصل 6 پیکی بلایندرز

در حالی که مرگ شخصیت پولی مطمئناً توسط تمام خانواده او احساس خواهد شد، اما سوال بزرگ این است که چه تأثیری بر تامی دارد. در حالی که شیاطین درون شخصیت تامی همیشه در سرتاسر سریال حضور داشتند، فصل پنجم پیکی بلایندرز نشان داد که او به دلیل سال‌ها مصرف مواد مخدر و PTSD از تجربیاتش در جنگ جهانی اول به طور عجیبی غیر قابل کنترل پیشبینی است. به نظر می رسد که کنترل خود را بر واقعیت از دست داده اند، اکثر طرفداران موافق هستند که تنها شخصیتی که قدرت اراده ای برای نجات تامی از لبه نابودی کامل داشت، پولی بود.

با این حال، در حالی که مرگ پولی بدون شک خبر بدی را برای تامی به همراه خواهد داشت، مرگ او احتمالاً فرصت‌های بیشتری را برای جینا گری با بازیگری آنیا تیلور گری ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه پسر پولی، مایکل و عروس آمریکایی او در حال غصب موقعیت تامی در خانواده هستند، طرفداران مشتاق خواهند بود بدانند که آیا با نبود پولی آیا همچنان صلح در این خانواده برقرار خواهد بود یا خیر؟

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *