۰

آموزش بازی Elden Ring : تغییر ظاهر کاراکتر در هر زمان در بازی

آموزش بازی Elden Ring

آموزش بازی Elden Ring

آموزش بازی Elden Ring

سیستم Fashion Souls هنوز در Elden Ring ادامه دارد. شما می توانید شخصیت خود را هرگونه که دوست دارید طراحی کنید و هر موقعی هم که می خواهید آن را تغییر دهید. دو راه وجود دارد که ما تاکنون پیدا کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد کاملاً رایگان سفارشی‌سازی کاراکترهای اولیه خود را اصلاح کنید.

برای مدل موی جدید نیازی به مراجعه به پیش آرایشگر نیست. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید عوض کنید و حتی نام درون بازی خود را تغییر دهید. تنها چیزی که نمی توانید تغییر دهید جنسیت شماست. Dark Souls 2 به طرز عجیبی شامل تابوتی بود که در ابتدای بازی می‌توانستید داخل آن بروید و جنسیت‌ها را عوض کنید. شاید الدن رینگ رازی مشابه داشته باشد که هنوز مشخص نشده است.

چگونه شخصیت خود را سفارش سازی کنیم؟

برای سفارش سازی کردن شخصیت خود تغییر مدل مو، ویژگی های صورت، رنگ ها و نام درون بازی باید خدمات سفارشی سازی را پیدا کنید. دوتا مورد هست که یکی در اوایل بازی و یکی کمی جلوتر قرار دارد.

  • Mirror واقع در Roundtable Hold به شما امکان می دهد شخصیت خود را شخصی سازی کنید. آینه در اتاق خواب بزرگی که Deathbed Companion در آن زندگی می کند یافت می شود. روی آینه کلیک کنید و دوباره وارد منوی سفارشی سازی خواهید شد.
  • از طرف دیگر، می توانید با ملکه رنالا در آکادمی رایا لوکاریا صحبت کنید. او فقط پس از مبارزه با باس Shardbearer در آکادمی در دسترس قرار می گیرد. آکادمی ساختار بزرگی در شمال غربی قلعه استورمویل است.
آموزش بازی Elden Ring

ملکه رنالا سورپرایز دیگری برای شما دارد. او همچنین می‌تواند تمام آمار احترام شما را بازنشانی کند، اما برای این کار به یک آیتم بسیار خاص نیاز دارید. با ملکه رنالا می توانید از طریق منوی او به ظاهر شخصیت خود رسیدگی کنید و بلافاصله آن را تغییر دهید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *