۰

معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های مارول Marvel

بهترین بازی های مارول Marvel

بهترین بازی های مارول Marvel

دنیای مارول بی شک یکی از جذاب ترین جهان های فانتزی ساخته شده تا به الان است که در آن تعداد زیادی ابرقهرمان و ابرشرور وجود دارد که جدال این دو گروه با یکدیگر همیشه پر از هیجان و جذابیت بوده است. حال چه می شود که شما در نقش یکی از این کاراکتر ها قرار بگیرید و وظایف ابرقهرمان را انجام دهید؟

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های مارول Marvel که می توانید آنها را تجربه کنید، بپردازیم تا بتوانید حس جالب یک ابرقهرمان بودن را تجربه کنید.

Marvel’s Guardians of the Galaxy

بهترین بازی های مارول Marvel

اولین بازی در فهرست ما، Marvel’s Guardians of the Galaxy، یک شوتر سوم شخص است که داستان های بزرگ را با مبارزات هیجان انگیز ترکیب می کند.

در آن، بازیکنان کنترل Star-Lord را به دست می گیرند که باید باقی اعضای تیم خود را هدایت کنند و در جنگ های مختلف و خطرناک شرکت کنند و سخت ترین تصمیمات را بگیرند.

پس از انتشار آن، GOTG چندین جایزه را برای بازی سال به دست آورد و توسط بسیاری، یکی از بهترین بازی های ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

Marvel’s Spider-Man

Marvel’s Spider-Man فوق العاده و مدرن است که تعادل کامل بین احترام به کمیک ها، بازی های ویدئویی و فیلم های سینمایی را به نمایش می گذارد.

این بازی گیم پلی سبک جهان باز را از پیشینیان خود حفظ می کند در حالی که پیتر پارکری بسیار با تجربه تر را ارائه می دهد، او تلاش می کند تا هر دو زندگی شخصی و هویت مرد عنکبوتی خود را هدایت کند.

از زمان انتشار آن، مرد عنکبوتی Marvel به طور فوق العاده ای فروش رفته است و حتی عنوان “بهترین بازی ابرقهرمانی” را از فروشگاه های خاصی به دست آورده است.

Marvel’s Avengers

بهترین بازی های مارول Marvel

ممکن است عجیب باشد که یک بازی مانند Marvel’s Avengers موجود در این لیست را مشاهده کنید، به خصوص پس از راه اندازی ضعیف بازی، با این حال، ۲۰۲۱ ثابت کرد که نقطه عطفی برای بهبود بازی هایی شبیه به همین گیم بود.

توسعه دهنده بازی یعنی Crystal Dynamics با بروزرسانی های مداوم و انتشار پچ های مختلف توانست این بازی را حد زیادی به حالت خوب خود برساند و با اضافه کردن کاراکتر های مختلف به آن جذابیتش را بیشتر از قبل کند.

گیم پلی ترکیبی از بازی های شوتر و شمشیری RPG است که می توان گفت در نتیجه چیز جالبی از آب درامده است و بازکنان را مجبور می کند تا با ارتقا دادن کاراکتر های خود قدرت ابرقهرمانان را افزایش دهدند.

Marvel Future Revolution

بهترین بازی های مارول Marvel

اولین بازی موبایلی مارول که ما توصیه می کنیم بررسی کنید بازی Marvel Future Revolution است، بازی ای که اخیرا منتشر شده است که در طول یک رویداد به نام “The Convergence” در کمیک اتفاق می افتد.

این بازی به عنوان یک RPG جهان باز از NetMarble، که همچنین Marvel Future Fight را در سال ۲۰۱۵ ایجاد کرده است، با هر دو بازی به اشتراک گذاری بسیاری از شباهت ها ایجاد می شود.

علیرغم طراحی تنها برای دستگاه های تلفن همراه، این بازی ویژگی های گرافیکی ۳D با کیفیت بالا و همچنین رزولوشن و سفارشی سازی شخصیت های آن بسیار قوی است.

Lego Marvel Super Heroes

بهترین بازی های مارول Marvel

Lego Marvel Super Heroes یک ماجراجویی کمیکی عظیم است که بازیکنان می توانند بیش از ۱۸۰ شخصیت مختلف شگفت انگیز را کنترل کنند.

این داستان با قهرمانان ما با همکاری با یکدیگر کار می کند تا از مونتاژ یک سلاح فوق العاده قوی و قادر به از بین بردن جهان توسط Loki، Galactus جلوگیری کنند.

گیم پلی یادآور سایر عناوین LEGO است، اما به شدت از تنوع قدرت های موجود در فهرست ابرقهرمان خود، از جمله اعضای Avengers، X-Men و Fantastic Four بهره مند می شود.

این بازی در حال حاضر عنوان “پرفروش ترین بازی LEGO” را نگه می دارد و حتی یک ادامه با نام LEGO Marvel Super Heroes 2 را برای آن معرفی کرده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *