۰

انیمه Nier: Automata ساخته خواهد شد

انیمه Nier: Automata

بازی اکشن-RPG موفق Nier: Automata در حال تبدیل شدن به یک انیمه است.

امروز توسط توسعه دهندگان Square Enix در جریان پخش زنده پنجمین سالگرد بازی، این اقتباس شاهد تبدیل این بازی ویدیویی ژاپنی به یک مجموعه انیمه تلویزیونی خواهد بود.

انیمه Nier: Automata

طبق بیانیه رسمی ترجمه شده، داستان به نظر می رسد که به بازی اصلی نزدیک است. انسان ها در مواجهه با ماشین های قدرتمند و خطرناک به ماه گریخته اند و اندروید ۲B برای بازپس گیری سیاره فرستاده شده است.

گفته می شود که Aniplex، استودیوی Fullmetal Alchemist و Sword Art Online در تولید انیمه Nier: Automata نقش دارد.

داستان اصلی Nier: Automata در طول یک جنگ بین ماشین‌های ساخته شده توسط بیگانگان و اندرویدهای ساخته شده توسط انسان که برای کنترل سیاره زمین رقابت می‌کنند، اتفاق می‌افتد. بازی داستان‌های جنگی اندروید ۲B، اسکنر اندروید ۹S و نمونه اولیه A2 را دنبال می‌کند.

انیمه Nier: Automata

این بازی در ۲۳ فوریه ۲۰۱۷ منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. بررسی IGN می‌گوید: «Nier: Automata یک سفر دیوانه‌کننده، زیبا و بسیار سرگرم‌کننده پر از ایده‌های جالب و گیم‌پلی عالی است. ممکن است شامل حساس ترین داستان یا شخصیت های جذاب نباشد، اما مبارزه دیوانه وار آن همراه با تصاویری زیبا و یک موسیقی متن خیره کننده باعث می شود که بیش از حد سرگرم کننده باشد.

اگرچه این بازی به عنوان یکی از ۲۵ عنوان برتر PS4 در نظر گرفته می شد، اما نسخه PC با انتقاداتی مواجه شد. به خصوص نسخه Steam آن که سال گذشته اصلاحات زیادی دریافت کرد، از جمله بافت های رابط کاربری ۴K، کات سین های بهبود یافته و موارد دیگر.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *