۰

مشخصات لو رفته گوشی Poco X4 Pro 5G از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست SD695 خبر می دهد

گوشی Poco X4 Pro 5G

گوشی Poco X4 Pro 5G

پوکو در طول MWC رویدادی برگزار می‌کند و ما انتظار داریم که گوشی‌های هوشمند جدیدی از جمله Poco M4 Pro (نسخه LTE ) و گوشی Poco X4 Pro 5G را ببینیم. با این حال آمازون فرانسه نتوانست یک هفته دیگر صبر کند و برگه مشخصات کامل و برخی از تصاویر گوشی را امروز منتشر کرد.

با نگاهی دقیق به ویژگی‌های این گوشی، می‌توانیم متوجه شویم که این گوشی Redmi Note 11 Pro 5G است اما با طراحی متفاوت در پشت و امضای رنگ زرد Poco.

گوشی Poco X4 Pro 5G
گوشی Poco X4 Pro 5G

Poco X4 Pro 5G دارای چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. پشت گوشی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

ظرفیت باتری گوشی Poco X4 Pro 5G به مقدار ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، در حالی که شارژ آن تا ۶۷ وات می رسد و در ۴۱ دقیقه شارژ کامل می شود. ما انتظار داریم Poco X4 Pro 5G با رابط کاربری خود با Redmi Note 11 Pro متفاوت باشد، ما انتظار داریم یک لانچر پوکو MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۱ ارائه شود.

گوشی Poco X4 Pro 5G

آمازون Poco را با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی فهرست کرده است، اما نسخه های دیگری نیز ممکن است در دسترس باشند. این رویداد برای ۲۸ فوریه برنامه ریزی شده است.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *