۰

بازی Call of Duty جدید به سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

بازی Call of Duty جدید

بازی Call of Duty 2023 ممکن است به سال بعد به تعویق بیفتد. این اولین بار از سال ۲۰۰۴ است که یک سال بدون یک بازی جدید Call of Duty می گذرد، که از زمان Call of Duty 2 در سال ۲۰۰۵ به صورت سالانه ورودی های جدیدی دریافت می کند.

همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، اکتیویژن بلیزارد Call of Duty 2023 را به امید بهبود بیشتر بازی به تاخیر انداخته است. با توجه به اینکه مایکروسافت قصد خود را برای ادامه توسعه فرنچایزهای Activision برای پلتفرم‌های کنسولی رقیب اعلام کرده است، احتمالاً به این معنی است که ما شاهد عرضه جدید Call of Duty برای Xbox Series X|S، PS5 و PC خواهیم بود.

بازی Call of Duty جدید

این گزارش همچنین می‌گوید که Activision Blizzard به دنبال عملکرد ضعیفش در آخرین نسخه هایش، انتشار بازی جدید Call of Duty را به عقب انداخته است. هیچ بازی دقیقی ذکر نشده است، اما هر دو Vanguard و Warzone در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با Black Ops Cold War و Warzone در سال ۲۰۲۰ عملکرد ضعیفی داشتند.

بر اساس این گزارش، Treyarch در توسعه یک بازی آنلاین رایگان که هنوز معرفی نشده است، کمک خواهد کرد. این بازی در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و جایگاه Call of Duty را پر می کند.

همچنین بلومبرگ اخیرا گزارش داد که در حال حاضر سه بازی Call of Duty در دست ساخت هستند. دو تا از این بازی‌ها تایید شده‌اند: Call of Duty: Warzone 2 و Modern Warfare 2. سومین بازی معرفی‌نشده، بازی‌ای است که به تعویق افتاده است. توسط Treyarch در حال کار است.

اکتیویژن بلیزارد گفت که Warzone 2 و Modern Warfare 2 از ابتدا با هم طراحی می شوند و Infinity Ward توسعه هر دو را هدایت می کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *