۰

معرفی بهترین بازی های بقا – قسمت دوم

بهترین بازی های بقا - قسمت دوم

بهترین بازی های بقا

در قسمت اول این مقاله به معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های بقا پرداختیم که می توانید با کلیک روی لینک زیر آن را مطالعه کنید.

حال در قسمت دوم این مقاله به معرفی ۵ مورد دیگر از بازی های این سبک می پردازیم که در صورت علاقه می توانید آنها را نیز تجربه کنید.

SCUM

بهترین بازی های بقا

اگر از بازی‌های بقای PvP لذت می‌برید، نمایش واقعیت بی‌رحمانه SCUM که در آن سرسخت‌ترین جنایتکاران جهان را در جزیره‌ای دورافتاده قرار می دهد، احتمالاً علاقه شما را برانگیخته خواهد کرد.

در آن، شما و چند بازیکن دیگر با غلبه بر خطراتی مانند حیوانات جهش یافته، ماشین های مرگبار و ماموران نظامی سرکش مبارزه می کنید تا آخرین مردی باشید که زنده مانده اید.

چیزی که در مورد SCUM منحصر به فرد است، سیستم متابولیسم آن است که در آن سلامت شخصیت و عملکرد کلی شما به ویتامین ها و مواد معدنی که با خوردن غذا مصرف می کنید بستگی دارد.

این توجه دقیق به جزئیات، با در نظر گرفتن مواردی مانند باد، گرانش و مسافت، به نبرد SCUM سرازیر می‌شود.

Volcanoids

بهترین بازی های بقا

Volcanoids یک بازی بقای اول شخص جهان باز است که در دنیایی الهام گرفته از استیمپانک اتفاق می‌افتد که در آن بشریت و فناوری در هم تنیده شده‌اند.

شما وظیفه دارید یک جزیره آتشفشانی را روی یک کشتی حفاری بخار کاوش کنید که می تواند در زیر سطح جهان حرکت کند و هم به عنوان پایگاه متحرک و هم به عنوان کارخانه عمل کند.

همانطور که در جهان می‌پیمایید، باید با فوران‌های آتشفشانی و حملات گروه‌های روبات‌هایی که سعی می‌کنند از هر طرف کشتی حفاری شما را کنار بزنند، مقابله کنید.

یک به‌روزرسانی اخیر برای Volcanoids یک سیستم سفارشی‌سازی را معرفی کرد که به بازیکنان امکان می‌دهد برای سفرهای استیمپانکیشان، رنگ های مختلف را به کشتی متحرکشان اختصاص دهند.

Conan Exiles

بهترین بازی های بقا

بر اساس اساطیر Conan the Barbarian، بازی Conan Exiles یک بازی بقا در جهان باز است که مکانیک های بازی آزمایش شده و واقعی را در خود جای داده است.

این مکانیک ها شامل مدیریت سلامت، غذا و مصرف آب شخصیت شما به علاوه ساختن و تجهیز آنها به لباس، ابزار و سلاح است.

محیط فانتزی بازی شما را در مقابل دایناسورها، اژدهاها و هیولاهای ماورایی قرار می هد که برای از بین بردن آنها به آمادگی زیادی نیاز دارید.

توجه زیادی به جزئیات در مورد هویت شخصیت شما وجود دارد، از جمله عقاید مذهبی، و پیشرفت مبتنی بر لول ها.

Frostpunk

بهترین بازی های بقا

این بازی در قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد، جایی که عصر یخبندان جدید جهان را در تاریکی فرو برده است، Frostpunk شما را مسئول مستعمره‌ای می‌کند که برای زنده ماندن به ماشین‌های بخار متکی است.

برای اطمینان از زنده ماندن افراد خود، باید منابع رو به کاهش را مدیریت کنید و در عین حال اعتماد شهروندان خود را به دست آورید و از تعداد بی‌شماری از فناوری‌های آینده‌نگر الهام‌گرفته از سبک استیمپانک استفاده کنید.

همچنین رویدادهای تصادفی در بازی وجود دارد که شما را ملزم به اتخاذ تصمیمات سخت می کند که بر کیفیت زندگی و روحیه کلی روستاییان شما تأثیر منفی و مثبت خواهد گذاشت.

اگر در نهایت از بازی لذت می برید، مطمئن شوید که دنباله آن یعنی Frostpunk 2 که در حال حاضر توسط استودیوهای ۱۱-bit در حال توسعه است را نیز تجربه کنید.

State of Decay 2

بهترین بازی های بقا

بازی دیگری که در سبک بقای زامبی ها ارائه می شود State of Decay 2 است که تقریباً در هر زمینه ای بهتر از نسخه قبلی خود ساخته شده است.

در آن، شما وظیفه دارید تیمی از بازماندگان را رشد دهید و مدیریت کنید، در حالی که به دنبال منابعی برای زنده نگه داشتن جامعه خود به جهان باز بازی می روید.

تمرکز این بازی بر روی یافتن منابع و تقویت پایگاه شما برای مقابله با رویدادهای درون بازی مانند هجوم زامبی ها است.

منابع در هر نقشه محدود است، و شما را مجبور می کند با دقت تصمیم بگیرید به چه اهدافی می خواهید برسید و روی کدام مهارت ها سرمایه گذاری کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *