۰

تاریک ترین راز دنیای DC زمانی که فلش سرعت خود را از دست داد فاش شد

تاریک ترین راز دنیای DC

تاریک ترین راز دنیای DC

یک حادثه ناگوار مربوط به فلش و H-Dial، ماهیت ابرقدرت ها را در دنیای DC را دگرگون کرد. در بدترین لحظه ممکن، سرعت فوق العاده بری آلن به شخص دیگری منتقل شد و او را مجبور کرد در حالی که ناتوان بود، فرار از زندان را متوقف کند. این رویداد نگاهی به نحوه عملکرد H-Dial ارائه کرد و راز وحشتناکی را برای قهرمانان در همه جا فاش کرد.

در طول New 52، دی سی در آوریل ۲۰۱۳ یک بازاریابی را انجام داد که در آن هر کتاب منتشر شده “WTF Certified” می شد. ایده این بود که هر کتاب دارای جلدهای تکان دهنده باشد، و همچنین پیشرفت هایی در هر کتابی که طرفداران را شگفت زده کند. اگرچه دی سی برندسازی را دنبال نکرد، کاورها و تحولات داستان همچنان باقی ماندند. با این حال، دو کمیک با نام این بازاریابی کاری مطابقت دارند، در یک کراس اور که به طور تصادفی دیدگاه جدیدی در مورد قدرت ابرقهرمانان به ارمغان آورد.

Flash #18 با ناپدید شدن قدرت های بری آلن درست قبل از اینکه گروهی از جنایتکاران که خواستار آزادی Trickster بودند، زندان Iron Heights را تصرف کنند، به پایان رسید. بری نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است و مجبور می‌شود با استفاده از چیزی جز هوش و تجهیزاتش که از Rogues مصادره شده است، خود را در شماره بعدی نجات دهد. همانطور که بری با کمبود سرعت خود دست و پنجه نرم می کند، Dial H #11 ، نلسون جنت را نشان می دهد که از H-Dial خود برای جلوگیری از گفتگوی شرم آور با شریک جنایتکار خود استفاده می کند. با این حال، جنت برای قدرت‌های جدیدی که به او اعطا شده بود، آماده نبود و او را در یک سردرگمی وحشتناک فرو برد. نلسون با کمک دوستش، Roxie، می‌تواند خود را آرام کند و نشان می‌دهد که تبدیل به فلش شده است.

تاریک ترین راز دنیای DC

تاریک ترین راز دنیای DC

خوانندگانی که با H-Dial آشنا نیستند، اگر هر دو سری را نمی خواندند، ممکن است از این حادثه شگفت زده شوند. با شماره گیری ۴۳۷۶، کاربران می توانند به طور موقت به قهرمانان عجیب و غریب و قدرتمندی تبدیل شوند. در حالی که بیشتر شخصیت‌ها به تازگی ساخته شده‌اند، قهرمان‌هایی مانند فلش و مرد پلاستیکی در نقاط مختلف شماره‌گیری شده‌اند، که مفهومی ترسناک را برای دنیای DC ایجاد می‌کند.  Dial H #0 قهرمانی از دنیایی دیگر به نام بامپر کارلا را نشان می‌دهد که به دنبال انتقام گرفتن از یک کاربر H-Dial پس از سرقت قدرت‌هایش بود که منجر به مرگ افراد بی‌گناه شد.

فرض بر این است که قدرت های هر قهرمانی به طور ذاتی با آنها مرتبط است، مانند ارتباط شخصی بری با Speed Force. با این حال، اگر H-Dial بتواند توانایی های هر کسی را در هر لحظه از بین ببرد، این به هیچ وجه درست نیست. توانایی های فلش یا هر ابرقهرمانی در دنیای DC واقعاً متعلق به آنها نیست و همه آنها درواقع شانس آورده اند. بدتر از آن، یک قهرمان می تواند قدرت خود را در زمانی که بیشترین نیاز را به آن داشته باشد از دست بدهد. فلش خوش شانس بود، اما قهرمانان دیگر خوش شانس نبودند.

البته اتصال فلش به Speed Force هرگز نمی تواند برای همیشه قطع شود، اما به لطف وجود H-Dial، می توان آن را به طور موقت تغییر داد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *