۰

آشنایی با درجات سختی بازی Rainbow Six Extraction

درجات سختی بازی Rainbow Six Extraction

درجات سختی بازی Rainbow Six Extraction

Rainbow Six Extraction به جمع شوتر های متمرکز بر همکاری می‌پیوندد که شما و تیمتان را در مقابل یک تهدید بزرگ قرار می‌دهند، در این مورد، یک بیگانه مرموز به نام Chimera Parasite است.

بسته به درجه سختی شما، که در بازی به عنوان سطوح تهدیدات نشان داده می شود، Chimera از جهش های انگلی مختلف بهره می برد و آرکئن های سخت تری ایجاد می کند تا کار شما را سخت تر کند.

در این راهنما، ما تمام درجات سختی و تفاوت های Rainbow Six Extraction را تجزیه می کنیم و همچنین شما را در تغییر سطح تهدیدات و خطرات و انتخاب گزینه مناسب برای تیم خود راهنمایی می کنیم.

در پایان این مقاله، درک بهتری از سیستم درجه سختی Extraction و نوع چالشی که باید در هر سطح تهدید داشته باشید، خواهید داشت.

تمام درجه های سختی بازی Rainbow Six Extraction

درجات سختی بازی Rainbow Six Extraction

درجات سختی بازی Rainbow Six Extraction

چهار سطح دشواری برای انتخاب در Rainbow Six Extraction وجود دارد که توسط بازی به عنوان سطوح تهدید از آن یاد می شود: Moderate، Cautious، Sever و Critical .

هر کدام مجموعه ای از ریسک ها و چالش های اضافه شده را برای شما و اپراتورهای دیگر همراه با الزامات خاص و حتی برخی از مزایا معرفی می کند.

تا حد زیادی، بزرگترین تفاوت در بین آنها سرعت رشد جهش های انگلی است. این موضوع می‌توانند تکمیل اهداف را بسیار سخت‌تر از حد معمول کنند.

در بخش‌های بعدی، تفاوت‌های بین هر سطح تهدید را توضیح می‌دهیم و یک تفکیک کلی از نحوه تأثیر آنها بر بازی ارائه می‌کنیم.

درجه سختی Moderate :

درجه سختی پیش‌فرض Extraction، حالت Moderate است، که خطر های سطح مبتدی را با اهداف نسبتا ساده و سناریوهای کم خطر معرفی می‌کند.

هر بازیکنی که تازه وارد Rainbow Six شده است، باید هدف خود را برای تکمیل ماموریت‌ها در این درجه سختی انجام دهد تا زمانی که مکانیک اساسی و انواع هدف Extraction را درک کند.

در این سطح، هوش مصنوعی دشمنان واکنش کمتری دارد، در تعداد کمتری تولید می‌شوند و هیچ تهدیدی برای جهش‌های انگلی ندارد.

درجه سختی Cautious :

مرحله بعدی Cautious، دومین سطح تهدید، و اولین موردی است که جهش‌های انگلی را با نرخ ۵۰ درصد در هر ماموریت به بازی اضافه می‌کند.

این سطح به عنوان گزینه سختی متوسط برای بازیکنان در نظر گرفته می شود، به این معنی که باید اکثر اپراتورهای شما قبل از شروع ماموریت در Cautious در سطح ۳ یا بالاتر باشند.

دشمنان تهاجمی‌تر هستند و هر بار که به هدفی می‌رسند بیشتر اسپاون می‌کنند. با این حال، بازیکنان برای چالش با ۵۰٪ پاداش XP برای هر هدفی که انجام می دهند، پاداش می گیرند.

درجه سختی Severe :

سطح تهدید Severe جایی است که در Rainbow Six Extraction همه چیز واقعاً سخت می شود و فقط برای بازیکنان با تجربه توصیه می شود.

در این سختی، آرکئن‌های سطح بالا شروع به اسپاون و حمله به تیم شما می‌کنند، که اجرای اهداف بدون شناسایی شدن را بسیار چالش برانگیز می‌کند.

مناطق مأموریت تعیین شده در معرض ۷۵٪ احتمال جهش انگلی قرار می گیرند و به نوبه خود، بازیکنان برای تکمیل هر هدف یک پاداش ۱۰۰٪ XP دریافت می کنند.

درجه سختی Critical :

آخرین و بالاترین سطح تهدید در Rainbow Six Extraction سطح Critical است که فقط برای بازیکنانی توصیه می شود که اپراتورهای لول بالای ۱۰ دارند.

در اینجا، خطر جهش انگلی به ۱۰۰٪ می رسد و بازیکنان با قوی ترین آرکئن های بازی روبرو می شوند.

اکیداً پیشنهاد می‌شود که با هم تیمی‌هایی که اپراتورهای سطح ۱۰ دارند، با این مشکل مقابله کنید تا شانس خود را برای دریافت آن پاداش شیرین ۲۰۰% XP به حداکثر برسانید.

نحوه تغییر و باز کردن سطوح دشواری در Rainbow Six Extraction

درجات سختی بازی Rainbow Six Extraction

تغییر درجه سختی یا سطح تهدید در Rainbow Six Extraction نسبتاً ساده است و در منوی انتخاب ماموریت قابل انجام است.

به‌طور پیش‌فرض، فقط سطوح تهدید Moderate و Cautious در دسترس هستند، و سطوح دیگر از شما می‌خواهند با انجام مأموریت‌ها در دو سطح دشواری اول، سطح React Milestone خود را افزایش دهید.

زمانی که بازیکنان به توسعه Milestone 7 رسیدند، سطح تهدید Severe را باز می‌کنند و رسیدن به توسعه Milestone 11، ماموریت‌های سطح تهدید Critical را باز می‌کند.

بهترین راه برای افزایش Milestones ، انجام ماموریت های چالش برانگیز، تکمیل هر هدف و از بین بردن دشمنان سرسخت تر است.

کدام تنظیم سختی Rainbow Six Extraction را باید انتخاب کنید؟

درجات سختی بازی Rainbow Six Extraction

با توجه به اینکه بازی کاملاً مشخص می کند که کدام سطح اپراتور برای هر سطح تهدید مناسب است، نباید برای تصمیم گیری بین آنها مشکل زیادی داشته باشید.

تا زمانی که در مراحل بعدی بازی، تعداد معدودی از اپراتورها را ارتقا دهید و کمی تجربه داشته باشید، ممکن است وسوسه شوید که برای دستیابی به XP بهتر، درصد ریسک را افزایش دهید.

اگر بازیکنان جدید Rainbow Six در تیم خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم کارها را آهسته انجام دهید و بازی را در درجه های سختی در Moderate و Cautious تجربه کنید.

با این حال، اگر همه آماده باشند، بدانند چه کاری انجام می دهند، و اکثر اپراتورهای خود را به سطح ۱۰ رسانده باشند، ممکن است آماده مقابله با ماموریت های تهدید Severe و حتی Critical باشید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *