۰

رئیس مارول : Endgame آخرین فیلم انتقام جویان بود

آخرین فیلم انتقام جویان

در آخرین اپیزود Marvel Studios: Assembled، رئیس مارول، کوین فایگی توضیح داد که Avengers: Endgame آخرین فیلم انتقام جویان است.

او توضیح داد: «استودیوی مارول و دنیای سینمایی مارول اکنون از دهمین سالگرد خود گذشته است. و با اکران آخرین فیلم انتقام جویان، ما بالاخره ۲۲ فیلم Infinity Saga را تکمیل کردیم.

آخرین فیلم انتقام جویان

البته، در آخرین باری که ما انتقام‌جویان را دیدیم، وضعیت خوبی نداشتند.

در اواخر Endgame، ما هر دو مرد آهنی و بیوه سیاه را از دست دادیم، در حالی که هالک در تلاش برای استفاده از سگ های ابدیت به شدت آسیب دید. حتی کاپیتان آمریکا هم زندگی قدیمی خود را به عنوان یک ابرقهرمان پشت سر گذاشته است.

و در حالی که این اتفاق باعث شد تا برخی از کاراکتر های مورد علاقه مارول مانند دکتر استرنج و مرد عنکبوتی را بازگرداند، اما تیم احساس بی‌رهبری و بدون قهرمانان قوی و اصلی خود را به همراه داشت.

آیا این بدان معناست که انتقام جویان تمام شده است؟

بعید است . در عوض، اگر ببینیم دکتر استرنج در پی شکست‌های تیم، برای رهبری گروه انتقام‌جویان گام برمی‌دارد، تعجب نمی‌کنم. به هر حال، به نظر می رسد فیلم آینده مارول Doctor Strange and the Multiverse of Madness به بسیاری از ویژگی های مختلف مارول متصل است، و جادوگر ماهر ما به خوبی می تواند همگی را دور هم جمع کند.

اینکه آیا آنها به عنوان «انتقام‌جویان» در کنار هم قرار می‌گیرند یا نه، موضوع دیگری است. به هر حال، نسخه‌های کتاب کمیک ابرقهرمانان مورد علاقه ما اغلب وفاداری‌ها را بین چندین تیم ابرقهرمانی تغییر می‌دهند. ناگفته نماند، مارول ممکن است به جای فیلم‌های رویداد بزرگ مانند انتقام‌جویان، تمرکز خود را روی تیم‌آپ‌ها در میان فیلم‌های انفرادی قرار دهد.

Avengers: Infinity War نقطه اوج حماسه Infinity بود که در سال ۲۰۰۸ با مرد آهنین آغاز شد. گرد هم آوردن تمام ابرقهرمانان در سراسر MCU برای مقابله با تانوس و نیروهایش، نبرد حماسی ای بود که همه ما به آن امیدوار بودیم و لحظات دلنشین زیادی برای ما به ارمغان آورد.

آینده MCU چیست؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم. اما با توجه به اینکه دنباله Doctor Strange در حال معرفی چندجهانی است، احتمالات تقریباً بی پایان هستند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *