۰

قدرت واقعی ثور فاش شده و بسیار بیشتر از Mjolnir است

قدرت واقعی ثور

قدرت واقعی ثور

خدای تندر بسیار فراتر از Mjolnir است، زیرا ثور به تازگی قدرت هایی از خود بر روی زمین نشنان می دهد می کند که هرگز قبلا به نمایش نگذاشته بود. در کمیک بوک Thor #22 ، کاراکتر All-Father با خدای چکش‌ها مقابله می‌کند که ثور و نزدیک‌ترین متحدانش را با چکش خود Mjolnir می‌کوبد. با این حال، ثور از مادرش Gaea به قدرت های خود دست می یابد تا حمله ای قدرتمند علیه چکش خود انجام دهد.

ثور بیشتر به خاطر خدای چکش و چکش معروفش Mjolnir شناخته می شود، زیرا این قهرمان قدرت های رعد و برق دارد. با این حال، مادر اصلی او گایا، الهه مادر زمین است. Gaea دارای چندین قدرت باورنکردنی مرتبط با طبیعت است، زیرا می تواند انرژی موجودات زنده سیاره را جذب کند، می تواند طبیعت را کنترل کند، دارای قدرت های شفابخش است و می تواند خود را به شکل انسانی نشان دهد. ثور همیشه ارتباط خاصی با زمین داشته است و قبلاً قدرت‌های Gaea-Son خود را آزاد کرده است، از جمله اخیراً در رویداد Empyre از مارول کامیکس. اکنون، او این قدرت ها را برای متوقف کردن خدای چکش ها هدایت می کند.

در Thor #22 توسط Donny Cates، Nic Klein، Matt Wilson و Joe Sabino از ، God of Hammers چندین قهرمان را که به کمک ثور می‌آیند از بین می برد. خدای تندر تصمیم می گیرد تا قدرت مادرش گایا را فعال کند و از او برای نجات اودین کمک بخواهد. ثور گردباد قدرتمندی را رها می کند که خدای چکش ها را به دام می اندازد. در همین حال، فریجا نشان می‌دهد که ثور بسیار بیشتر از یک چکش است و او «فرزند میدگارد» است. او می گوید که Mjolnir ممکن است علیه او شورش کند، اما “زمین زانویش را خم می کند.” ثور از قدرت Gaea برای به دام انداختن خدای چکش ها در زیر انبوهی از آوار، درختان، گدازه و غیره استفاده می کند.

قدرت واقعی ثور

رسیدن ثور به ارتباط خود با زمین باورنکردنی است، زیرا او از قدرت ها استفاده می کند تا در نهایت به خدای چکش ها آسیب برساند. با این حال، به نظر می‌رسد این مکاشفه، قانون قبلی را که مادر واقعی ثور ققنوس است را خنثی می‌کند. مگر اینکه ثور به نحوی بتواند به قدرت ها دست یابد بدون اینکه گایا مادر واقعی او باشد. مارول توضیح هایی برای انجام دادن دارد. اما، این لحظه خارق‌العاده را از بین نمی‌برد، که نشان می‌دهد ثور بسیار بیشتر از چکش خود، Mjolnir است.

با قدرت های Gaea و همچنین جذب Odinforce پس از قربانی شدن Odin، به نظر می رسد ثور در نهایت شانس خوبی برای شکست دادن خدای چکش ها داشته باشد. سطوح قدرت او ظاهراً به اوج خود رسیده است، زیرا او از قدرت زمین از مادرش و Odinforce از پدرش استفاده خواهد کرد تا Mjolnir را برای همیشه از بین ببرد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *