۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Clash Of Clans

بازی های شبیه به Clash Of Clans

بازی های شبیه به Clash Of Clans

بدون شک یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین بازی های موبایلی بازی Clash Of Clans است که تقریبا هر نفری برای یک بار هم که شده این بازی را تجربه کرده است و خاطرات خوشی از آن دارد. در این بازی شما باید با استفاده از المان های استراتژیک در ساخت قلعه و همینطور مدیریت نیرو ها و سربازان خود در مواقع حمله به دشمنان، خود را قوی تر کنید و سازه های بسیار قوی تر و مجکم تری برای خود بسازید تا دشمنان نتوانند زیاد به شما صدمه وارد کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ نمونه از بهترین بازی های شبیه به Clash Of Clans بپردازیم .

Total Conquest

بازی های شبیه به Clash Of Clans

یکی دیگر از بازی‌های RTS مدرن مانند Clash of Clans که محیط یونانی-رومی را با گرافیک سه بعدی و گیم‌پلی ساده معرفی می‌کند بازی Total Conquest است.

مانند بازی کلش آف کلنز، گیم پلی در درجه اول حول محور مدیریت یک امپراتوری، ساختن پایگاه، آموزش نیروها و نبرد با دهکده ها و شهرهای مجاور برای منابع می چرخد.

کمپین تک نفره بیش از ۵۰ لول چالش برانگیز را ارائه می دهد که پایه های رقابت چند نفره را به شما می آموزد که در آن می توانید به پایگاه بازیکن دیگر حمله کنید.

Total Conquest دارای امتیازات آنلاین، یک سیستم قبیله ای به نام Legions و توانایی صرف منابع برای فراخوانی نیروهای کمکی در طول حملات به خصوص سخت است.

Boom Beach

بازی های شبیه به Clash Of Clans

Boom Beach همان توسعه دهنده کلش اف کلنز است و بنابراین، عناصر مشابه بسیاری را در خود جای داده است که برای طرفداران قدیمی بازی های سوپرسل جذاب خواهد بود.

قابل توجه ترین شباهت ها را می توان در نحوه عملکرد هر دو بازی در ساخت پایگاه و تولید نیرو و سرباز مشاهده کرد، در حالی که Boom Beach تمرکز بیشتری روی دفاع برج و مبارزه تاکتیکی دارد.

علاوه بر این، Boom Beach حالت مبارزاتی بسیار طولانی‌تری دارد که در آن بازیکنان وظیفه دارند از یک پایگاه ساحلی در برابر امواج بی‌پایان دشمنان دفاع کنند.

مانند کلش آف کلنز، بازی نیز با استفاده از این حالت به شما آموزش می‌دهد و شما را برای چالش‌های سخت‌تر در این مسیر آماده می‌کند.

Dawn of Titans

بازی های شبیه به Clash Of Clans

Dawn of Titans که توسط NaturalMotion توسعه داده شده است، یک بازی شهرسازی با گرافیک درجه یک قابل مقایسه با کلش آف کلنز و حتی برخی از بازی های مدرن کنسول/رایانه است.

به‌علاوه، از دیگر بازی‌های موبایل RTS متمایز است زیرا می‌تواند هزاران واحد را به‌طور هم‌زمان بر روی صفحه نمایش دهد تا تعداد انگشت شماری که در بیشتر بازی‌ها وجود دارد.

به غیر از آن، Dawn of Titans دارای یک کمپین طولانی تک نفره با داستانی جذاب است که با شخصیت ها و رویدادهای جالب، جهان و تاریخ بازی را گسترش می دهد.

مخصوصاً طرفداران کلش آف کلنز مطمئناً از گرافیک به روز شده، پایگاه پخش فعال و سیستم پیدا کردن مچ آنلاین پاسخگو این بازی قدردانی می کنند.

Plunder Pirates

بازی های شبیه به Clash Of Clans

Plunder Pirates که علاقه اش به کلش آف کلنز را پنهان می کند، یک MMO موبایل با تم دزدان دریایی متمایز و زیبایی است که آن را از باقی بازی ها متمایز می کند.

گیم پلی حول محور ساختن پایگاه، آموزش دزدان دریایی، کاوش در دریاهای آزاد، و مبارزه با سایر بازیکنان برای طلا و تلاش برای ساختن دفاع ها و ساختمان های بیشتر می چرخد.

مانند کلش آف کلنز و بسیاری دیگر از بازی‌های موبایل، این بازی دارای یک سیستم کودست است که به شما برای مقابله با چالش‌ها در حین حرکت پاداش می‌دهد.

همچنین دارای مزیت افزوده گرافیک سه بعدی و دوربین متحرک درون بازی است که توسط بازیکن قابل کنترل است.

Rise of Kingdoms

بازی های شبیه به Clash Of Clans

اگر از جنبه‌های PvP کلش آف کلنز لذت می‌برید، اما احساس می‌کنید برای چیزی چالش‌برانگیزتر آماده هستید، Rise of Kingdoms یک جایگزین عالی است که همان کار را انجام می هد.

این بازی به جای حمله به پایگاه های بازیکنان دشمن بدون مقاومت زیاد، به بازیکنان این توانایی را می دهد که در طول مسابقات به طور فعال از پایگاه خود دفاع کنند.

با این حال، فرض کلی همچنان با برخی ویژگی‌های جدید سرگرم‌کننده مانند جهان باز دائمی که بین بازیکنان و NPCها به اشتراک گذاشته شده است، یکسان است.

در نهایت، Rise of Kingdoms هشت تمدن منحصربه‌فرد را برای کاوش در هنگام ایجاد اتحاد، شکست دادن دشمنان و رشد پادشاهی خود ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *