۰

آیا Blade مخفیانه در تریلر Doctor Strange 2 ظاهر شد؟

بلید در تریلر Doctor Strange 2

تریلر Doctor Strange 2

تریلر Doctor Strange 2 شامل چندین شخصیت شگفت‌انگیز بود و طرفداران حتی فکر می‌کنند بلید را دیده‌اند. تریلر جدید Doctor Strange 2 در جریان Super Bowl LVI به نمایش درآمد و بلافاصله دنیای سینمایی مارول را تکان داد. دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) ظاهراً با اسکارلت ویچ (الیزابت اولسن) با نسخه شوم خود روبرو می شوند، آمریکا چاوز (خوچیتل گومز) قدرت های خود را در چندین صحنه جدید نشان می دهد و ربات های آلترون ظاهراً دکتر استرنج را برای محاکمه همراهی می کنند. به نظر می رسد که صحنه محاکمه ایلومیناتی مارول را معرفی می کند که متشکل از یک گروه قدرتمند از شخصیت ها در پشت صحنه کار است و به نظر می رسد پروفسور ایکس پاتریک استوارت در میان این گروه باشد.

مارول اعلام کرد که ماهرشالا علی در کامیک کان سن دیگو در سال ۲۰۱۹ نقش بلید را بازی خواهد کرد. از آن زمان، بسام طارق، کارگردان، برای هدایت پروژه آینده، که فیلمنامه‌ای از استیسی اوسی-کافور، نویسنده Watchmen شبکه HBO، امضا کرده است. اگرچه هنوز تا فیلم Blade فاصله زیادی وجود دارد، اما این بازیگر قبلاً به عنوان یک نیمه انسان و نیمه خون آشام در MCU ظاهر شده است.صدای کوتاهی از او در یک صحنه پس از تیتراژ فیلم Eternals منتشر می شود قبل از اینکه شخصیت به تیغ آبنوس دست بزند به دین ویتمن کیت هرینگتون هشدار می دهد.

برخی از طرفداران بر این باورند که بلید را در تریلر Doctor Strange 2 مشاهده کرده‌اند و همه چیز به محاکمه استیون استرنج برمی‌گردد. به نظر می‌رسد که صحنه محاکمه، ایلومیناتی مارول را معرفی می‌کند، که شامل پروفسور ایکس پاتریک استوارت می‌شود. با این حال، سایر اعضای گروه مرموز در پس‌زمینه مانند سایه به نظر می‌رسند. چندین بیننده (از طریق توییتر) متوجه شدند که یک شخصیت ظاهراً شمشیری در صحنه دارد و احتمالاً به این اشاره دارد که بلید ظاهر خواهد شد.

تریلر Doctor Strange 2

اکنون که بلید اولین بازی خود را در MCU انجام داده است، مارول می تواند هر زمان که بخواهد او را وارد ماجرا کند. جالب اینجاست که بلید یکی از اعضای اصلی Illuminati مارول نبود، بنابراین قرار دادن او در یک شورای بالقوه Illuminati یک پیشرفت هیجان انگیز برای MCU خواهد بود. اما ایلومیناتی برای Doctor Strange 2 تایید نشده است، بنابراین یک فیلم احتمالی Blade حتی می تواند نشان دهد که او بخشی از گروه دیگری مانند Midnight Sons است. علاوه بر این، با توجه به اینکه Multiverse در مرکز Doctor Strange 2 قرار دارد، ممکن است حتی بلیدی که که در فیلم ظاهر می شود ماهرشالا علی نباشد. در عوض، نسخه وسلی اسنایپس از این شخصیت می تواند ظاهر شود.

در نهایت، دیدن جزئیات در صحنه دشوار است، بنابراین شخصیت می تواند هر کسی باشد. Namor، شخصیتی که چندین بار در MCU مورد شایعه قرار گرفته است، یکی از اعضای اصلی ایلومیناتی است، بنابراین سلاح شمشیر مانند می تواند هر کسی باشد. از دیگر اعضای ایلومیناتی می توان به مرد آهنی، بلک بولت و مستر شگفت انگیز ( Mister Fantastic ) اشاره کرد، بنابراین چندین احتمال وجود دارد. این شخصیت همچنین ممکن است موهای بلندی داشته باشد و Chiwetel Ejiofor را به عنوان یک گزینه باقی بگذارد. بالاخره موردو در جای دیگری از تریلر با موهای بلند ظاهر می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *