۰

گوشی Realme 9 Pro و Realme 9 Pro پلاس رسما معرفی شدند

ریلمی به تازگی از جدیدترین گوشی های خود  یعنی سری Number رونمایی کرده است. با گوشی Realme 9 Pro و برادر قدرتمندتر آن Realme 9 Pro+ آشنا شوید. هر دو گوشی دارای چیپست‌های میان رده قدرتمند، باتری‌های بزرگ و شارژ سریع هستند و همچنین در نسخه های Plus بر یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ ساخته شده است.

گوشی Realme 9 Pro

Realme 9 Pro+

Realme 9 Pro+ با AMOLED 6.43 اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز عرضه می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه آن تعبیه شده است که می تواند ضربان قلب شما را نیز اندازه گیری کند.

این گوشی دارای یک چیپست Dimensity 920 با قابلیت ۵G است و یکی از قدرتمندترین ها در میان رده ها است. این گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

گوشی Realme 9 Pro

نکته برجسته Realme 9 Pro+ دوربین سه گانه آن با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 با f/1.8 است. این همان سنسوری است که در برخی از تلفن های هوشمند پرچمدار مانند Oppo Find X3 Pro و Realme GT 2 Pro خود این شرکت وجود دارد. دو دوربین دیگر یک لنز الترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار عریض با f/2.2 و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی f/2.4 هستند.

دوربین سلفی که در سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار گرفته، دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی Realme 9 Pro

Realme 9 Pro+ در سه رنگ وارد بازار می‌شود، اما جذاب‌ترین آنها Sunrise Blue است. دارای یک لایه فتوکرومیک است که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا اشعه ماوراء بنفش در عرض چند ثانیه از آبی به صورتی مایل به قرمز تغییر می کند. برای انجام سوئیچ فقط ۳ ثانیه زمان لازم است و در عرض ۵ دقیقه محو می شود و به رنگ آبی باز می گردد.

گوشی Realme 9 Pro

باتری ۴۵۰۰  میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ ۶۰ واتی SuperDart پشتیبانی می‌کند، و اگرچه ممکن است کندتر از ۶۵ وات Realme 7 Pro به نظر برسد، اما در واقع در ۴۵ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد که ۲ دقیقه سریع‌تر است. Realme 9 Pro+ با اندروید ۱۲ با Realme UI 3.0 در بخش نرم افزار قرار دارد.

گوشی Realme 9 Pro
گوشی Realme 9 Pro
گوشی Realme 9 Pro

گزینه های رنگ Realme 9 Pro+ عبارتند از: Sunrise Blue، Aurora Green  و Midnight Black. قیمت ها از (۳۳۵ دلار) برای ۶/۱۲۸ گیگابایت شروع می شود، به (۳۶۰ دلار) برای ۸/۱۲۸ گیگابایت می رسد، در حالی که گران ترین نوع حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی، (۳۸۵ دلار) است.

اولین فروش برای ۲۱ فوریه برنامه ریزی شده است.

Realme 9 Pro

Realme 9 Pro عضو مقرون‌به‌صرفه‌تر این سری جدید است، اما در جنبه‌های خاصی از برادر برتر خود پیشی می‌گیرد. صفحه نمایش در اینجا مورب بزرگتر ۶.۶ اینچی دارد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بالاتری دارد، اما پنل آن LCD است، به این معنی که اسکنر اثر انگشت در کنار، زیر کلید پاور راه پیدا کرده است.

چیپست اینجا اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام است و همچنان از اتصال ۵G پشتیبانی می کند. این گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و یک گزینه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی همراه است.

گوشی Realme 9 Pro

گوشی Realme 9 Pro

تنظیمات دوربین سه گانه در پشت دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی دارای همان سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

از آنجایی که Realme 9 Pro بزرگتر از Pro+ است، به باتری بزرگتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز است. این شارژر با ۳۳ وات نسبتاً کم ،شارژ می شود، اما همچنان شارژر مورد نیاز را در جعبه خود دریافت می کنید.

Realme 9 Pro دقیقاً مانند برادر بزرگتر خود با Android 12 و Realme UI 3.0 عرضه می شود.

Realme 9 Pro در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی نیز وارد بازار می‌شود. قیمت ها (۲۴۰ دلار) برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی یا (۲۸۰ دلار) برای گزینه ۸/۱۲۸ گیگابایتی است. فروش در ۲۳ فوریه آغاز می شود.

منبع : Realme

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *