۰

مود Close Encounters فورتنایت چیست و چگونه می توان به آن دسترسی داشت ؟

مود Close Encounters فورتنایت

مود Close Encounters فورتنایت

اگر نمی‌دانید چگونه به مود Close Encounters فورتنایت دسترسی پیدا کنید، و بعد با سرعت به سمت تکمیل ماموریت هایی مخصوص آن رفته اید ولی متوجه شده اید که این بخش دیگر در دسترس نیست و مدام با پیام ( not available in the current match ) روبرو می شوید ،احتمالاً مشکلی است که به عنوان بخشی از مجموعه به‌روزرسانی‌ها در اوایل امروز به وجود آمده است. اگر هنوز در تلاش هستید تا آن Quest های Close Encounters را از لیست خود پاک کنید، این مقاله را مطالعه کنید.

دسترسی به مود Close Encounters فورتنایت

مود Close Encounters فورتنایت

در ابتدا حالت Close Encounters در بازی در دسترس نبود، به این معنی که برای انجام این ماموریت‌ها نمی‌توان به آن دسترسی داشت. با جستجوی جزیره کد ۴۰۰۰-۲۷۴۱-۰۲۸۶ در صفحه Discovery، می‌توان نسخه‌ای از Close Encounters را پیدا کرد، اما بازی برای شما پیدا نمی کرد و به هر حال برای شمارش ماموریت‌ها به نسخه خاص برچسب‌گذاری شده «By Epic» نیاز دارید. این مشکل از طریق صفحه Discover برطرف شد، اما از ۱۵ فوریه به نظر می‌رسد نسخه رسمی Close Encounters تحت عنوان «By Epic» قبل از منقضی شدن زمان‌سنج‌های quest حذف شده است.

مود Close Encounters فورتنایت

هنگامی که حالت رسمی Close Encounters را از صفحه Discovery انتخاب کردید، می توانید سه ماموریت مرتبط با آن را انجام دهید که در زیر لیست شده است:

در نبرد های نزدیک دو بازیکن حریف را در فاصله ۳۰ ثانیه از یکدیگر حذف کنید (۱)
با ۱۰ یا کمتر بازیکن باقی مانده در نبرد نزدیک، یک نفر را حذف کنید (۱)
در نبرد های نزدیک به حریفان از بالا آسیب وارد کنید (۱۰۰)

تکمیل کردن این ها به ترتیب ۱۲K، ۱۴K و ۱۰K به شما XP اهدا می کند، با یک جایزه ۱۸K XP برای تکمیل هر سه ماموریت Close Encounters. این بدان معناست که می‌توان در مجموع یک ۵۴K XP جالب به دست آورد، اما در زمان نگارش این مقاله، تکمیل این تلاش‌ها غیرممکن نیست زیرا حالت بازی زودتر حذف شده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا Epic تایمر ماموریت‌ها را تمدید می‌کند و Close Encounters را بازیابی می‌کند تا بازیکنان بتوانند آنها را به پایان برسانند، یا ممکن است برای همیشه ناپدید شوند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *