۰

عناوین بعدی ایکس باکس گیم پس فاش شدند

ایکس باکس گیم پس

موج بعدی عناوین ایکس باکس گیم پس پس از افشای قبلی تایید شد. همه آنها قبل از پایان فوریه به این سرویس می روند، و شامل چند عنوان نام آشنا می شوند.

بازی های اضافه‌شده‌ جدید برای نیمه دوم فوریه شامل انتشار یک روزه Total War: Warhammer III به عنوان بزرگترین نسخه ماه می‌شود. این پایانی برای سه گانه Total War: Warhammer است، و بازیکنان را دعوت می کند تا وارد قلمرو آشوب شوند، دنیایی از “وحشت مهیج”.

Roboquest، Madden NFL 22، Super Mega Baseball 3 و Galactic Civilizations III نیز در این ماه عرضه خواهند شد. بازی Alice: Madness Returns از EA نیز به Game Pass برای رایانه شخصی می‌آید. Madden و Alice از طریق EA Play در دسترس هستند که با Game Pass Ultimate موجود است.

علاوه بر این، Lawn Mowing Simulator که هم‌اکنون در گیم پس برای سری X و رایانه‌های شخصی موجود است، به ایکس‌باکس وان می‌رود، در حالی که Mass Effect: Legendary Edition در این ماه به صورت Cloud فعال می‌شود.

ایکس باکس گیم پس

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که اکنون شش عنوان گیم پس دیگر دارای کنترل‌های لمسی روی موبایل هستند، از جمله Dreamscaper، Firewatch، Lake، The Pedestrian، Yakuza 3 Remastered و Yakuza 4 Remastered.

موج اول عناوین Xbox Game Pass برای فوریه ۲۰۲۲ دارای ۱۰ بازی بود، از جمله Ark Survival Evolved Ultimate Survivor Edition، CrossfireX ، Contrast، و Telling Lies و غیره.

در خبرهای دیگر، موج بعدی بازی‌های Xbox Games With Gold در تاریخ ۱۶ فوریه منتشر می‌شود، از جمله Aerial Knight’s Never Yield و Band of Bugs.

۱۵ فوریه

Mass Effect Legendary Edition — Cloud

۱۷ فوریه

Lawn Mowing Simulator — Xbox
Madden NFL 22 — کنسول، کامپیوتر
Total War: Warhammer III — PC

۲۲ فوریه

Roboquest (پیش نمایش بازی) — PC

۲۴ فوریه

    Galactic Civilizations III — PC
Super Mega Baseball 3 — کنسول

۲۸ فوریه

Alice: Madness Returns — PC

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *