۰

قسمت سوم فیلم A Quiet Place برای سال ۲۰۲۵ و اسپین آف برای سال بعد تایید شد

قسمت سوم فیلم A Quiet Place

اگر از A Quiet Place و A Quiet Place قسمت ۲ لذت بردید، خبر خوبی برای شما داریم: چیزهای بیشتری در راه است. پارامونت در کنار تایید این موضوع که اسپین آف اعلام شده قبلی برای این سری هنوز در راه است، امروز طی تماسی با سرمایه گذاران اعلام کرد که قسمت سوم فیلم A Quiet Place در راه است.

پارامونت امروز مجموعه کاملی از دنباله ها و فصل های سریال های تلویزیونی را اعلام کرد. در میان آنها A Quiet Place 3 بود که در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. جزییات به جز عنوان و سال انتشار، جزئی هستند. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا جان کرازینسکی برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه بازخواهد گشت یا خیر، یا اینکه حتی بر روی قهرمانان قبلی امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ ژوپ متمرکز خواهد شد یا خیر نشده است.

قسمت سوم فیلم A Quiet Place

با این حال، بهترین سرنخ برای آن این است که اسپین آف A Quiet Place نیز در راه است که برای سال ۲۰۲۳ تنظیم شده است.

مایکل سارنوسکی، کارگردان Pig، این اسپین آف را کارگردانی خواهد کرد. پیش از این قرار بود جف نیکولز (Mud, Midnight Special) کارگردانی آن را بر عهده بگیرد که او نیز قرار بود نویسندگی آن را بر عهده بگیرد. هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا نیکولز هنوز در حال نوشتن آن است یا خیر وجود ندارد. بر اساس گزارش‌ها، این فرنچایز به‌عنوان یک بازی ویدیویی بدون تاریخ انتشار فعلی در حال توسعه است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *