۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Mario Kart

بازی های شبیه به Mario Kart

بازی های شبیه به Mario Kart

بازی های شبیه به Mario Kart

Mario Kart یکی از شناخته‌شده‌ترین سری‌های مسابقه‌ای در سراسر جهان است و توانسته محبوبیت خود را در طول سال‌ها با معرفی مکانیک‌های گیم‌پلی جدید و همچنین انبوهی از مسابقه‌ها و پیست‌های مبتنی بر فرنچایزهای شخص اول نینتندو حفظ کند.

کنترل‌های ساده و گیم‌پلی بازی، آن را برای مخاطبان گسترده‌ای از بازیکنان از گیمرهای معمولی گرفته تا کارشناس‌های مسابقه‌های کارتی جذاب می‌کند.

مرکب از هشت بازی اصلی که در کنسول‌های دستی و کنسول‌های مختلف نینتندو پخش شده‌اند، ماریو کارت حضور خود را به‌عنوان برترین بازی های مسابقه ای تثبیت کرده است. با این حال، هنوز گزینه‌های زیادی بجز این سری وجود دارد، برای کسانی که ترجیح می‌دهند روی پلتفرم‌های غیرنینتندو بازی کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چند تا از بهترین بازی های شبیه به Mario Kart بپردازیم.

Team Sonic Racing

بازی های شبیه به Mario Kart

اگرچه ممکن است این بازی کاملا شبیه به قلمرو ماریو نباشد، اما تیم سونیک ریسینگ هنوز هم یک بازی مسابقه ای کارتی سریع و رضایت‌بخش است که راه‌های هوشمندانه‌ای برای ترکیب شخصیت سونیک و جهان گسترده‌ای که او در آن زندگی می‌کند، پیدا می‌کند. این بازی همچنین در چندین زمینه نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Sonic & All-Stars Racing Transformed در سال ۲۰۱۲ پیشرفت چشمگیری داشته است.

متشکل از ۱۲ مسابقه دهنده به همراه مجموعه ای از ۲۱ آهنگ بر اساس مکان های نمادین از سراسر سری است.

سفارشی‌سازی ماشین ها فراتر از استانداردهای Mario Kart است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا جنبه‌های مختلف ظاهر ماشین  خود را تنظیم کنند، از مواد و رنگ گرفته تا افزودن برچسب و انواع مختلف چرخ.

Crash Team Racing: Nitro-Fueled

بازی های شبیه به Mario Kart

بازی‌های CTR همیشه هنگام رانندگی و تقویت مکانیک بسیار فنی‌تر از Mario Kart بوده‌اند. با این حال، این سری برای هر کسی که در خانواده کنسول های پلی استیشن بزرگ شده است، نوستالژی زیادی دارد. CTR: Nitro-Fueled در این زمینه به بازی های اولیه خود وفادار می ماند، بازیگران اصلی و کنترل های رانندگی را حفظ می کند و در عین حال بهبودهایی در کیفیت PS1 کلاسیک اضافه می کند.

در این میان یک HUD تغییر یافته وجود دارد که باعث می شود بازی برای بازیکنان تازه کار خواناتر شود و همچنین امکان جابجایی بین شخصیت ها در اواسط داستان وجود دارد. شخصیت‌ها و محیط‌ها از ابتدا بازسازی شدند و زنده‌تر و متحرک‌تر از همیشه به نظر می‌رسند.

Meow Motors

بازی های شبیه به Mario Kart

این بازی مسابقه ای مستقل، شما را در حال بازی به عنوان یکی از ۱۲ گربه‌سان وحشی قرار می دهد که شخصیت‌های منحصربه‌فرد و توانایی‌های ویژه‌شان باعث می‌شود که در مسابقات در سه حالت رقابت کنید: مسابقه‌های دایره‌ای، دریفت و استرایک.

مانند Mario Kart، مسیر ها مملو از مجموعه‌ای از پاور آپ‌ها و آیتم‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند حریفانتان را آزار دهید. آنچه واقعاً باعث متمایز شدن Meow Motors از سایر مسابقات کارتی B-tier می شود، کیفیت ارائه آن است. مسابقه‌ها داستان‌های پس‌زمینه دقیق و طراحی‌های جذابی دارند که با ۲۰ مسیر پر جنب و جوش و یک موسیقی متن هیجانی تکمیل می‌شوند.

Road Redemption

بازی های شبیه به Mario Kart

Road Redemption جانشینی معنوی برای سری Road Rash است که شما را در حال مسابقه با سایر بازیکنان در حالی که در حال رانندگی با موتورسیکلت درگیر مبارزه‌های وحشیانه هستید قرار می دهد.

این بازی دارای ده‌ها سلاح مختلف مانند لوله، چوب بیسبال و آچار است که می‌توان از همه آنها برای وارد کردن ضربه به سر دشمن استفاده کرد. این بازی با یک سیستم مبارزه عمیق شگفت انگیز همراه با مشت و لگد زدن است که می تواند از طریق درخت مهارت تقویت شود.

GRIP: Combat Racing

بازی های شبیه به Mario Kart

اگر از مکانیک گرانشی معرفی شده در Mario Kart 8 لذت بردید، به احتمال زیاد از بازی Grip: Combat Racing که به مسابقه‌دهنده‌ها این آزادی را می‌دهد تا برعکس، روی دیوارها، سقف‌ها و تقریباً در هر جای دیگری رانندگی کنند، لذت خواهید برد. علاوه بر وسایل نقلیه استاندارد، گریپ شامل مجموعه‌ای از اتومبیل‌های مسابقه با ظاهری آینده‌نگرانه است، مانند آن‌هایی که در بازی‌های Wipeout یا F-Zero می‌بینید.

این بازی به هیچ وجه ساده نیست و نیاز به مهارت بسیار زیادی برای کنترل ماشین ها دارد تا بتوانید رقیبان خود را سرنگون کنید و نفر اول بشوید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *