۰

رندر های گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G منتشر شد

گلکسی A23 5G

سامسونگ در حال کار بر روی دستگاه‌های ارزان‌قیمت جدید و هیجان‌انگیزی است که در سری A قرار بگیرند، و امروز اخباری در مورد گلکسی A23 و گلکسی A23 5G آینده داریم. بیایید با اولی شروع کنیم.

گلکسی A23 5G

A23، با شماره مدل SM-A235F، در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است، زیرا ظاهراً شخصی که نمونه اولیه آن را در اختیار دارد، تصمیم گرفته است آن را به سرعت نشر دهد. این نشان می دهد که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ (بر اساس نام رمز مادربرد که به راحتی قابل شناسایی است) قدرت می گیرد و حداقل یک نسخه از آن دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود (همانطور که نمونه اولیه آزمایش شده است). جای تعجب نیست که از همان روز اول اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

گلکسی A23 5G

طبق گزارش جدیدی این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity 700 استفاده می‌کند و در عین حال تصاویر فاش شده رسمی را نیز ارائه می‌کند که در بالا و پایین می‌بینید.

گلکسی A23 5G

همچنین گفته می‌شود که گلکسی A23 5G دارای صفحه‌نمایش مسطح تقریباً ۶.۵۵ اینچی با بریدگی قطره‌ای، تنظیمات دوربین چهارگانه  (۵۰ مگاپیکسل اصلی + ۸ مگاپیکسل الترا واید + ۲ مگاپیکسل عمق سنج + ماکرو ۲ مگاپیکسلی)، این گوشی دارای حسگر اثرانگشت جانبی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری است و انتظار می رود ابعاد آن ۱۶۵.۴ در ۷۷ در ۸.۵ میلی متر باشد (۱۰.۳ میلی متر با احتساب برآمدگی دوربین).

گلکسی A23 5G

همان منبع ادعا می کند که A23 غیر ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی IPS LCD با بریدگی قطره ای خواهد بود. ظاهراً دو Galaxy A23 تا قبل از پایان ماه مارس معرفی می شود.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *