۰

بازی Star Wars: Hunters کاراکتر ها و نقشه های جدیدی را معرفی کرد

بازی Star Wars: Hunters

بازی Star Wars: Hunters

پیش از انتشار در اواخر سال جاری، بازی Star Wars: Hunters دو شخصیت جدید و دو نقشه جدید را معرفی کرد. این بازی قرار است به‌عنوان یک عنوان رایگان روی نینتندو سوییچ و موبایل با پشتیبانی از کراس پلی همزمان بین پلتفرم‌ها عرضه شود.

شکارچیان جدید شامل اسکورا، یک پزشک کارتل رودین است که کیت او به او اجازه می دهد تا متحدانش را شفا دهد و به دشمنانش آسیب برساند. دومین شکارچی جدید، مون کالاماری با ظاهری بامزه به نام Sprocket است، یک نابغه فناوری که انبوهی از درویدها را با قابلیت های تهاجمی و دفاعی فرماندهی می کند. هر دو شخصیت جدید Support هستند.

بازی Star Wars: Hunters
بازی Star Wars: Hunters

محتوای جدید اعلام شده همچنین شامل یک حالت بازی جدید به نام Huttball است که از Star Wars: The Old Republic بازمی‌گردد. شکارچیان این بازی را برای گیم‌پلی سبک آرنا خود اختراع می‌کند، اگرچه جف هیکمن توسعه‌دهنده گفته است که برداشت هانترز از هات‌بال هنوز باید برای طرفداران نسخه اصلی آشنا باشد.

نقشه‌های جدیدی که به Star Wars: Hunters اضافه می‌شوند شامل Dusty Ridge است که برای بازی‌های هات‌بال طراحی شده است و یک نقشه اسکورت جدید به نام The Great Huntنیز اضافه شده است. در این نقشه، بازیکنان وظیفه دارند تا یک هارپون عظیم را در صحرای تاتوین اسکورت کنند.

Hunters یک بازی به سبک ۴×۴ است که پس از سقوط امپراتوری کهکشانی اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های آن از شورش و امپراتوری سابق و همچنین ساکنان دنیای اموات گسترده جهان می‌آیند.

این بازی در حال حاضر بر روی اندروید و iOS در مناطق خاصی از جمله هند، فیلیپین، مالزی، اندونزی، برزیل و مکزیک در حال راه اندازی است. برای بازیکنان خارج از این مناطق، بازی در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی ندارد، اما قول می‌دهد «آخر امسال» بر روی موبایل و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گیرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *