۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy

بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy

بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy

بازی Guardians Of The Galaxy با ترکیب داستان سرایی عالی با قدرت های ابرقهرمانی و نبردهای هیجان انگیز سوم شخص، یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ است و جوایز متعددی را برای GOTY به دست آورده است.

بنابراین اگر از طرفداران بازی‌های داستانی تک‌نفره مانند آن هستید و می‌خواهید عناوین بیشتری را کشف کنید که مشابه آن را ایجاد می‌کنند، به جای درستی آمده‌اید.

در این مقاله قصد داری متا به معرفی بهترین بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy بپردازیم.

Mass Effect Legendary Edition

بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy

اول از همه، مجموعه Mass Effect است که از اوایل دهه ۲۰۰۰، تاریخچه ای غنی و کاملا بحث برانگیز از انتشار و اسپین آف ها در طول سال ها داشته است.
مانند Guardians of the Galaxy، هر بازی دارای شاخه های گفتگوی گسترده با انتخاب هایی است که می تواند مستقیماً بر داستان و همچنین روابط بین شخصیت های خاص تأثیر بگذارد.

در این بازی شما کنترل فرمانده شپرد به‌جای Star-Lord و فرماندهی تیمی کهکشان‌ها را برعهده بگیرد، با خدمه مختلف از بیگانگان و انسان‌ها در Normandy در سراسر کهکشان سفر می‌کند.

با توجه به اینکه این سری از مدت‌ها پیش وجود داشته است، بهترین راه برای بازی سه‌گانه اصلی امروز، Mass Effect Legendary Edition است که مجموعه‌ای از اصلاحات گرافیکی و گیم‌پلی جدید را معرفی می‌کند.

Ratchet & Clank: Rift Apart

بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy

جدا از اینکه این گیم یکی از بهترین انحصاری های PS5 در سال ۲۰۲۱ است، Ratchet & Clank: Rift Apart افزوده ارزشمندی به پلتفرم شوتینگ طولانی مدت Insomniac و Sony است.

در این بازی، قهرمانان Ratchet و Clank باید سفری به سراسر جهان را آغاز کنند، پس از آزمایشی که اشتباه انجام شده است که باعث می شود دستگاه Dimensionator دکتر نفاریوس از بین برود.
در نتیجه، پورتال‌هایی از ابعاد مختلف به‌طور تصادفی باز و بسته می‌شوند و پیامدهای موج‌دار برای دنیای Ratchet و Clank و واقعیت‌های بی‌شماری دیگر وجود دارد.

Rift Apart دقیقاً مانند Guardians، مبارزات سوم شخص رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد و در عین حال سلاح‌ها، ابزارها و شخصیت‌های قابل بازی جدیدی را معرفی می‌کند.

Marvel’s Avengers

بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy

اگرچه Marvel’s Avengers به عنوان یک RPG به سبک شوتینگ با مولفه چند نفره توصیف می‌شود، اما دارای ویژگی‌های دیگری است که با Guardians of the Galaxy مطابقت دارد.

این بازی بر اساس یکی دیگر از ویژگی های کتاب کمیک مارول است، خود را در یک POV سوم شخص نشان می دهد، و مانورهای مبتنی بر تیم را در طول مبارزه در بر می گیرد.

علاوه بر این، یک داستان تک نفره گیرا و پر از پیچ و خم ها را روایت می کند که مطمئناً برای طرفداران Guardians of the Galaxy جذاب خواهد بود.

Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy

Star Wars Jedi: Fallen Order یکی دیگر از بازی های اکشن ماجراجویی است که ریشه علمی تخیلی دارد و از نظر روایت از ساختاری خطی پیروی می کند.

علاوه بر این، گیم پلی آن یادآور بازی های سوم شخص مانند Guardians of the Galaxy به همراه ژانرهای اصلی مانند Assassin’s Creed و Dark Souls است.

مانند دیگر عناوین جنگ ستارگان، Fallen Order طیف وسیعی از سیارات را با اکوسیستم‌های متمایز، محیط‌های رنگارنگ، و دشمنان بزرگ‌تر پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، بازی دائماً به شما برای کنجکاوی و کاوش در مسیرهای مخفی با صندوقچه های مخفی و کلکسیونی مانند Guardians پاداش می دهد.

Control

بازی های شبیه به Guardians Of The Galaxy

اگرچه Guardians قطعاً چالش‌های سختی دارد، اما با سخت‌ترین شوتر سوم شخص موجود در بازار فاصله زیادی دارد و بسیاری این جایزه را به بازی Control که یک شوتز علمی تخیلی از استودیو Remedy است می‌دهند.

در آن، شما در نقش جسی فادن، زنی با گذشته‌ای مرموز بازی می‌کنید که به سلاح تغییر شکل و قدرت‌های تله‌کینتیکی دست می‌یابد که به او اجازه می‌دهد اشیا را معلق و جابجا کند.

بر خلاف Star-Lord، جسی کاملاً به تنهایی با دشمنان مقابله می کند و از مجموعه گسترده ای از سلاح ها و توانایی های خود برای شکست دادن دشمنان زامبی شده به نام هیس استفاده می کند.

اگر به دنبال شوتر سخت تری هستید که مهارت‌های شما را در حین نمایش یک داستان جذاب بیازماید، این بازی مخصوص شما است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *