۰

اسکین های آنچارتد در فورتنایت شامل دو نسخه بازی و فیلم Nathan Drake و Chloe Frazer می باشد

اسکین های آنچارتد در فورتنایت

طبق اخباری که اپیک گیمز منتشر کرده است ،اسکین های آنچارتد در فورتنایت شامل نسخه بازی و فیلم Nathan Drake و Chloe Frazer می شود و هر دو مدل طراحی برای علاقه مندان به این سری آماده شده است.

همکاری با Uncharted در ۱۷ فوریه راه اندازی می شود، در حالی که یک آیتم جدید درون بازی، Drake’s Map، صبح روز بعد به بازی خواهد آمد. نقشه Drake مانند نقشه‌های گنج فصل ۱ عمل می‌کند که ممکن است برخی از بازیکنان به خاطر داشته باشند، و بازیکنان را در شکار “گنج” دفن شده هدایت می‌کند، که در Fortnite به معنای لوت عالی برای شماست.

اسکین های آنچارتد در فورتنایت

از آنجایی که شباهت‌های بازی و فیلم برای قهرمانان سبک‌های متفاوتی است، این بدان معناست که هرکسی که هر یک از نسخه‌های هر کدام از کاراکتر ها را بخرد، فوراً به هر دوی آنها دسترسی خواهد داشت. احتمالاً باندلی وجود خواهد داشت که شامل هر دو قهرمان به‌علاوه تمام  آیتم های Uncharted است. در اینجا همه چیزهایی است که می توانید در آیتم شاپ ظرف چند روز انتظار داشته باشید قرار گرفته است:

اسکین ناتان دریک
اسکین کلویی فریزر
پشت آویز کلوئه پک
پیک اکس Sabar
پیک اکس تبر Parashurama
گلایدر دریایی جدید سالی
ایموت Update Journal

فیلم Uncharted در ۱۸ فوریه، تنها چند ساعت پس از ورود ستارگان آن به عنوان شخصیت‌های Fortnite، اکران می‌شود. همچنین مجموعه Legacy of Thieves که این اسکین ها را بر اساس آن ساخته شده اند، اخیراً برای PS5 و PC عرضه شده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *