۰

آموزش فورتنایت : محل زیپ لاین ها در فصل ۱ چپتر ۳

آموزش فورتنایت : محل زیپ لاین ها

آموزش فورتنایت : محل زیپ لاین ها

آموزش فورتنایت : محل زیپ لاین ها

زیپ لاین ها در فورتنایت مدت‌هاست که یکی از سریع‌ترین راه‌ها را برای دور زدن قسمت‌های خاصی از جزیره هستند، زیرا می‌توانید خود را به آن قلاب کنید و سپس سریعا به انتهای دیگر بروید، که معمولاً مقدار مناسبی از کوهنوردی را کاهش می‌دهد یا به شما کمک می‌کند راحت‌تر به بعضی مناطق آن برسید. شما هنوز هم می‌توانید هنگام سوار شدن به خط، سلاح‌های خود را نشانه بگیرید و شلیک کنید، که بسیار مفید است زیرا در هنگام پرواز در آسمان کاملاً در معرض دید قرار می‌گیرید.

پس از قرار گرفتن زیپ لاین ها در یکی از چالش های این فصل، احتمالا دوست دارید بدانید که در کدام نقاط نقشه می توانید آنها را پیدا کنید؛ ما در این آموزش مکان دقیق زیپ لاین ها را به شما نشان می دهیم.

آموزش فورتنایت : محل زیپ لاین ها

ما تمام مکان‌های زیپ لاین ها را که با آن‌ها مواجه شده‌ایم در نقشه بالا علامت‌گذاری کرده‌ایم، و همانطور که می‌بینید تعداد مناسبی از آنها وجود دارد. بیشتر آنها برای رسیدن سریع به قله‌های مرتفع یا عبور از دره‌ها به جای بالا رفتن از سمت دیگر استفاده می‌شوند. دایره‌ها پایان یک خط را نشان می‌دهند، بنابراین هر یک از زیپ‌لاین‌های فورتنایت دو دایره روی نقشه خواهند داشت که می‌توانید از هر دو انتهای آن شروع کنید، اگرچه اگر بتوانید به اندازه کافی به آن نزدیک شوید، می‌توانید در هر نقطه به آن متصل شوید.

آموزش فورتنایت : محل زیپ لاین ها

اگر یکی از کوئست‌ها برای استفاده از زیپ‌لاین‌های مختلف در یک دست شما را به چالش کشیده است، طبیعتاً می‌خواهید به مکان خاصی بروید که تعداد زیادی زیپ‌لاین را در نزدیکی یکدیگر دارد. اگر این مورد برای شماست، توصیه می کنیم از یکی از مکان های زیر دیدن کنید:

  • Windbreakers / Turbine / Power Towers(جنوب Greasy Grove)
  •  Camp Cuddle
  • Covert Cavern
  • The Daily Bugle
  •  Impossible Rock / Chateau Bob (شمال جاده Chonker)

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *