۰

فن آرت جدید عروج ارن ییگر از بشریت از طریق قدرت تایتان بنیانگذار بسیار ترسناک به نظر می آید

ارن ییگر

ارن ییگر

فن آرت جدید حمله به تایتان، برنامه‌های ارن ییگر برای بشریت، از جمله سه عنصر حیاتی مورد نیاز برای عروج او را پیش‌بینی می‌کند.

حمله به تایتان که توسط هاجیمه ایسایاما ساخته شده است، ارن و تعهد او برای نابودی تمام تایتان‌ها را دنبال می‌کند و بشریت را ویران می‌کند. با کمک صمیمی ترین دوستانش میکاسا آکرمن و آرمین آرلت، این سه نفر در Scout Regiment که یک گروه نظامی دولتی که بر کشتن تایتان ها بود، نام نویسی می کند. در طول راه، گروه حقایق پنهانی را که در آن سوی سه دیوار جزیره پارادیس از جمله وجود تایتان‌ها وجود دارد، کشف می‌کنند. همانطور که صاحب تایتان مهاجم توسط پدرش منتقل شد، ارن از شکل تایتان خود برای نبرد با تایتان‌ها استفاده می‌کند تا صلح را به جزیره بازگرداند. با این حال، هر چه او به افشای حقیقت پشت قدرت‌های تایتان خود نزدیک‌تر می‌شود، مسیر او در رسیدن به رویاهایش تیره‌تر می‌شود.

در توییتر، @Shonenvibing یک آرت وحشتناک توسط هنرمند @OmarvinG94 منتشر شد . این آرت ارن را در مرکز هرج و مرج نشان می‌دهد که توسط تایتان‌های رومبلینگ، تایتان مهاجم و تایتان بنیان‌گذار Ymir Fritz احاطه شده است. مرگ Ymir که به عنوان رئیس تمام آفرینش تایتان خدمت می کرد، نه تایتان را به وجود آورد : تایتان بنیانگذار، تایتان زرهی، تایتان مهاجم، تایتان هیولا، تایتان ارابه، تایتان عظیم‌الجثه، تایتان مونث، تایتان آرواره و تایتان چکش جنگی که همه آنها مورد تحسین قرار گرفتند. بر فرزندان سلطنتی او داستانی از نمونه اولیه حمله به تایتان ۰ که شامل ایجاد تایتان توسط فرقه طرفداران حفظ منابع طبیعی می شود. تایتان هیولا فعلی، زیک ییگر، یکی از این نوادگان است، و اگرچه او از خانواده سلطنتی نیست، اما برنامه‌های ارن برای از بین بردن دنیای بیرون با برنامه‌های شست‌وشوی مغزی برادرش تعارض دارد.

ارن ییگر

فن آرت با فعال کردن Rumbling، یک کاتالیزور وحشتناک که شامل هزاران تایتان عظیم الجثه برای پرسه زدن در زمین و نابودی هرگونه حیاتی می شود، به خوبی سخنرانی ارن برای صلح را نشان می دهد . ارن پس از مشاهده آینده توسط تایتان مهاجم و دیدن اینکه جهان چگونه به الدیان ها نگاه می کند، تصمیم گرفت با تبدیل شدن به شرور داستان از دوستان خود محافظت کند. در برنامه های خود، ارن از زیک برای دسترسی به تایتان بنیانگذار استفاده کرد تا بتواند از انسانیت فراتر رفته و در نتیجه Rumbling را آغاز کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *