۰

عکس های لو رفته گوشی Moto Edge 30 Pro خبر از طراحی و قاب جدید می دهند

گوشی Moto Edge 30 Pro

موتورولا در ۲۴ فوریه عرضه جهانی خواهد داشت و ما انتظار داریم که گوشی Moto Edge 30 Pro را در صحنه ببینیم. این گوشی نسخه خارجی Edge X30 است، و در حالی که ما تصور می‌کردیم در ظاهر یکسان خواهد بود، آخرین اطلاعات فاش شده چیز دیگری را به نمایش گذاشتند.

آخرین تصاویر از Evan Blass، که در توییتر با نام evleaks شناخته می‌شود، که چند تصویر از نسخه جدید این گوشی را به اشتراک گذاشته است که هم جلو و هم پشت آن را نشان می‌دهد.

گوشی Moto Edge 30 Pro

تصویر دوم نیز گوشی را در قاب فولیو به همراه یک قلم نشان می دهد. زمانی که Edge 30 Pro با کیس در حالت آماده به کار باشد، حالت نمایشگر همیشه روشن ویژه ای خواهد داشت. به نظر می رسد نه قاب و نه گوشی دارای اسلاتی برای قلم است که قرار است به صورت جداگانه فروخته شود، اما خوب است بدانید که این گوشی از قلم و ویژگی های آن پشتیبانی می کند.

گوشی Moto Edge 30 Pro

انتظار می رود موتورولا اج ۳۰ پرو با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و OLED بزرگ ۶.۷ اینچی FullHD+ با نرخ به روز رسانی ۱۴۴ هرتز عرضه شود. این گوشی با دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد، در حالی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می کند.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *