۰

آغاز جنگ طوفانی در صنعت بازی های ویدیویی:در سال ۲۰۲۲ پیروز این نبرد کیست؟

صنعت بازی های ویدیویی

آغاز جنگ طوفانی در صنعت بازی های ویدیویی:در سال ۲۰۲۲ پیروز این نبرد کیست؟

درحالی که چیزی از سال جدید نگذشته اما در همین مدت کوتاه اخبار و شگفتی های عجیبی را مشاهده کرده ایم. از قرارداد هایی که مایکروسافت برای آوردن بازی‌های تراز اول به سرویس اشتراکی جذاب خود، ایکس باکس گیم‌پس بسته‌است گرفته تا بریز و بپاش هایی همچون خرید حیرت‌انگیز اکتیویژن بلیزارد به ارزش تقریبی ۷۰ میلیارد دلار توسط مایکروسافت، خرید کمپانی زینگا با قیمتی گزاف توسط Take Two و چندی گذشته که سونی اعلام کرد با مبلغ تعجب‌آور ۳.۶ میلیارد دلاری استودیو بانجی را خریداری کرده است. که پس از برآورده های زیادی مشخص شده این شرکت چنین ارزش سهام بالایی نداشته و سونی پول زیادی صرف خرید این استودیو کرده است .

خبر ها حاکی از آن است که ما در اول مسیر شگفت انگیز این رقابت قرار داریم پس از خبر خریداری شدن اکتیویژن، برد سمز از گروه بازاریابی BWW Media Group که از افراد شناخته شده در زمینه‌ی اخبار شرکت‌های حوزه تکنولوژی می‌باشد بیان کرد که از معاملات پشت پرده بسیاری درباره خرید کمپانی‌های بازی سازی مطلع است. او پیشتر علائمی از خرید کدمستر توسط EA را درست پیش‌بینی کرده بود.

صنعت بازی های ویدیویی

جف‌گراب یکی از ژورنالیست‌های مطرح در زمینه‌ی افشا خبر ها هم پس از اعلام خرید بانجی توسط سونی طی‌ استریم سایت GamesBeat از خرید‌های هیجان‌انگیزی که در طول سال اتفاق می‌افتد بدون ذکر دقیق نام خرید‌ها گفت و امروز جف‌کیلی از معروف‌ترین فعالان رسانه‌ای صنعت بازی در توییتی گفته است که از چند نفر شنیده است که گفتگو‌هایی برای به انجام رساندن معملات بزرگ در مراحل پایانی خود قرار دارد و از این‌رو برای ادامه سال ۲۰۲۲ هیجان زده است.
باید دید و منتظر بود که رقابت های غول های صنعت ویدیوی با خرید های گزاف استودیو ها چگونه پیش خوااد رفت و برنده این جنگ بزرگ چه کسی خواهد بود.

آغاز جنگ طوفانی در صنعت بازی های ویدیویی:در سال ۲۰۲۲ پیروز این نبرد کیست؟

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *