۰

جوئل ادگرتون، جک مولرن در فیلم The Boys in the Boat ساخته جورج کلونی نقش آفرینی می کنند

فیلم The Boys in the Boat

فیلم The Boys in the Boat

اقتباس فیلم The Boys in the Boat تیم خود را گرد هم می آورد. امروز، ددلاین فاش کرد که پروژه جورج کلونی که وی تهیه‌کننده و کارگردان آن است در فهرست طولانی‌ای از بازیگران با استعداد برای رهبری داستان قرار گرفته است. جوئل ادگرتون، جک مولهرن، سم استرایک، لوک اسلاتری ، توماس المز، تام واری، بروس هربلین ارل ، ویل کوبان و هدلی رابینسون از جمله بازیگران این فیلم هستند.

مارک ال. اسمیت، نویسنده، داستان را از رمان محبوب نویسنده دنیل جیمز براون، پسران در قایق: ۹ آمریکایی و تلاش حماسی آنها برای طلا در المپیک ۱۹۳۶ برلین، اقتباس خواهد کرد. این کتاب که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، به سرعت مورد علاقه منتقدان و خوانندگان قرار گرفت. این رمان داستان واقعی تیم قایقرانی دانشگاه واشنگتن را دنبال می کند که به بازی های المپیک ۱۹۳۶ در برلین سفر کرد تا نماینده ایالات متحده باشد و با تعجب بسیار، طلا را به خانه آورد.

فیلم دو داستان را به هم وصل می کند. داستان اول تیمی از مردان جوان و سختی‌هایی را که با آن مواجه بودند را دنبال می‌کند تا راه خود را برای گذراندن دانشگاه پس از رکود بزرگ پیدا کنند. همچنین چالش‌های بین فردی آن‌ها برای گرد هم آمدن به عنوان یک تیم را دنبال می‌کند. بخش دوم داستان مربوط به ظهور آلمان نازی است زیرا هیتلر از بازی های المپیک به عنوان پایه دیگری استفاده می کند که امیدوار است از جهان پیشی بگیرد.

فیلم The Boys in the Boat

برای تولید این فیلم، کلونی و شریک تولیدش، گرانت هسلوف، در کنار یکدیگر تحت عنوان Smoke House Pictures با Spyglass برای تهیه‌کنندگی اجرایی همکاری خواهند کرد. پس از اینکه بالاخره برای شروع تولید فیلم به او چراغ سبز داده شد، کلونی هیجان زده مجبور شد پس از دریافت پیشنهاد کارگردانی The Tender Bar، فیلم The Boys in the Boat را به حالت تعلیق در آورد. پس از پایان فیلمی که بن افلک و تای شریدان در آن نقش آفرینی کردند، برنامه کلونی برای شروع فیلم پسران در قایق آغاز شد.

با توجه به اینکه قرار است تولید اواخر این ماه آغاز شود، طرفداران رمان اصلی و همچنین کلونی و سایر اعضای تیم سازنده فیلم جدید، مطمئناً هیجان زده خواهند شد. یک داستان واقعی، پسران در قایق مطمئناً باعث خوشحالی و جلب توجه بینندگان در همه جا خواهد شد. با اعلام بازیگران اصلی، می‌توانیم روی به‌روزرسانی‌های دیگر پیرامون شروع تولید این ویژگی که به زودی ساخته می‌شود، فکر کنیم.

هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است.

منبع : collider

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *