۰

سرورهای Dark Souls تا زمان عرضه بازی Elden Ring آفلاین خواهند ماند.

سرورهای Dark Souls تا زمان عرضه بازی Elden Ring آفلاین خواهند ماند.

سرورهای Dark Souls

سرورهای Dark Souls تا زمان عرضه بازی Elden Ring آفلاین خواهند ماند.

فرام سافتور و باندای نامکو اعلام کرده‌اند که سرورهای عناوین Dark Souls تا قبل از عرضه الدن رینگ به حالت عادی باز نخواهد گشت.

مدتی پیش بازیکنان از یافت شدن نوعی حفره امنیتی خطرناک در حالت آنلاین هر سه بازی Dark Souls خبر دادند. این حفره امنیتی به هکرها اجازه وارد کردن کد به‌صورت ریموت، دسترسی به دیتاها و موارد این‌چنینی را به آن‌ها می‌داد. از این‌رو، سازندگان برای بررسی مشکل، موقتا سرورهای عناوین سه‌گانه Dark Souls را بر روی رایانه‌های شخصی از دسترس خارج کردند.

خالق Dark Souls: بازی های من سخت نیست بازی های دیگه بیش از حد آسان هستند!

میازاکی تو مصاحبه جدیدش به انتقاد برخی پلیر ها نسبت به سختی زیاد بازی هایش مخصوصا Dark Souls گفت: دارک سولز به هیچ وجه سخت نیست، بلکه بازی هایی که شما بازی مکنید بیش از حد آسان هستند، بهتره به جای انتقاد مهارت خودتون رو ارتقاء بدید چون که به هیچ وجه قرار نیست چیزی تغییر کنه!

ردپای کودکی میازاکی در خلق روایت سری Dark Souls

هیدتکا میازاکی در نوجوانی به رمان‌های فانتزی انگلیسی بسیار علاقه‌مند بوده؛ اما چون به زبان انگلیسی تسلط نداشت، مجبور بود تا بخش‌هایی که متوجه معانی آن نمی‌شد را حدس بزند. قرار دادن این قطعات جدا درکنار هم، دنیای جدیدی را در ذهن کودک به وجود آورد که سالیان بعد رد پای آن را در روایت نوین دارک سولز و بلادبورن می‌بینیم.
داستانی که نه به صورت متعارف و از طریق دیالوگ، بلکه به‌وسیله متن‌ها و گفتارهای مرموز و گاه متناقض که از افراد شنیده یا از آیتم‌ها جمع‌آوری می‌شود، روایت می‌گردد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *